balsam reparator pt varfuri uscate yves rocher(review)


header-logo-yrAcest balsam l-am comandat in prima mea comanda ce am pus-o pe yves rocher  nestiind ca este un balsam  leave-in .Cand l-am primit m-a si uimit cat era de mic deoarece nu ma uitasem cand l-am comandat ca are 50 ml (deoarece un balsam normal are undeva la 200ml)si cel m-ai tare m-a surprins cand am vazut ca e de fapt leave-in (nu se clateste parul dupa ce e aplicat) .

Descrierea produsului:

“BALSAM REPARATOR PENTRU VARFURILE USCATE ALE PARULUI ,PE BAZA DE LAPTE DE OVAZSI ULEI DE MIGDALE DULCI BIO,CU PROPRIETATI NUTRITIVE .sE APLICA O CANTITATE MICA PE VARFURILE USCATE ALE PARULUI.NU SE CLATESTE.TESTAT SU CONTROL DERMATOLOGIC.FARA SILICON,FARA PARABENI,FARA CONSERVANTI”

Parerea mea:

Este un balsam foarte ok ,l-am folosit fix dupa ce mi-am spalat parul cu sampon (fara sa mai aplic masca) si chiar mi-a hidratat parul foarte bine ,Apreciez ca nu contine parabeni ,silicon,conservanti,in schimb nu prea imi place mirosul e prea puternic si mi se face rau uneori (sunt sensibila la mirosuri) in rest e un produs destul de bun.

PRO:

hidrateaza bine

nu contine parabeni,silicon,conservanti

nu costa foarte mult undeva la 15 lei (l-am luat la oferta)

gramaj destul de bun 50ml (pt un balsam leave-in)

CONTRA :

mirosul foarte puternic aproape ca imi da dureri de cap

consistenta prea lichida, ca si o lotiune lejera de corp (preferam sa fie usor cremoasa)

Concluzia:

Recomand ,eu momentan nu voi recumpara acest balsam deoarece vreau sa incerc altceva dar pe viitor poate il voi mai achizitiona:)

20336

6 thoughts on “balsam reparator pt varfuri uscate yves rocher(review)

  1. CRed ca tot din gama asta le luasem eu acum cateva luni si balsaml leave in si masca. Mi-a placut balsamelul asta dar sa nu folosesti foarte mult odata, putin e de ajuns 😀 eu nu am stiut asta si mi-am ingrasat parul groaznic la prima aplicare

    • eu l-am aplicat numai si numai pe varfuri (deloc pe lungime) si am aplicat in prostie 😀 parul nu la ingrasat chiar deloc (chiar m-am mirat,la cat produs am pus) insa mi s-au intarit varfurile parca ma dadausem cu fixativ dar dupa ce s-a uscat parul de tot a fost ok .tura viitoare voi aplica totusi mai putin produs,multumesc de atentionare :*

  2. Pare interesant,eu nu am folosit niciun produs pentru par de la Yves Rocher.Poate la urmatoarele comenzi imi fac curaj si adaug un sampon sau un balsam in cos.. 😀

    • si eu folosesc ulei de argan +vitamina E la fel si de cocos si migdale dar asta inainte de a ma spala pe cap ,imi fac o masca cu uleiuri calde si stau asa vre-o cateva ore

Leave a comment