lotiune antimatreata&lotiune regeneranta gerovital (review)


Am revenit azi cu un review despre 2 produse minunate de la farmec din gama gerovital si anume lotiunea antimatreata cu ichtiol si lotiunea regeneranta cu petroleum ,povestisem intr-un post problemele cu matreata si caderea parului ce le am atat eu cat si sotul meu,dar sa le luam pe rand,eu am folosit/folosesc de 1 saptamana lotiunea antimatreata iar sotul lotiunea regeneranta asa ca va voi descrie exact parerea sotului in legatura cu produsul cat si parerea mea strict personala despre produsul ce inca il folosesc.

l

Lotiune-antimatreata-cu-ichtiol-125ml-GEROVITAL-PLANT_s0364_1287959911LOTIUNEA ANTIMATREATA CU ICHTIOL GEROVITAL

Deci eu aveam matreata in prostie pur si simplu mi se cojea scalpul ­čśÉ aveam pana si mancarimi si parul imi cadea in prostie ­čśŽ┬á inainte sa folosesc lotiunea antimatreata de la gerovital foloseam uleiul┬á de ricin ca sa nu mai imi cada parul si sa se intareasca firele de par asa ca vazand ca si lotiunea are in compozitie ulei de ricin m-am gandit sa o foloesc┬á lovind 2 iepuri dintr-o data:) scap si de matreata si avnd si ulei de ricin in compozitie┬á imi si intareste firul de par si prin urmare nu o sa mai cada:) si bine am facut ,de ce? pai sa va┬á explic:

Am folosit aceasta lotiune deja de o  saptamana si anume de 2 ori, pe sticla e recomandat a fi folosita saptamanal eu nu am facut asa am folosit-o de 2 ori (sa scap odata de matreata) ,prima data dup ce am folosit solutia si mi-am spalat parul l-am uscat rapid si  am cautat dupa matreata:)) nu disparuse cu totul dar pur si simplu era REDUSA nu mai erau bucati mari de matreata cum erau inainte  ,iar cand am folosit-o a 2-a oara scalpul meu arata hidratat daca insistam sa scarpin cu unghia puteam observa ca aproape ca nu mai aveam matreata deci produsul chiar e foarte bun nu ma asteptam sa isi faca treaba asa de bine de fapt asa de REPEDE:) normal pe sticluta zice ca pt rezultate se foloseste 2-3 luni eu pot sa zic ca am avut noroc si dupa 2 folosiri aproape ca nu mai am matreata deloc..deci e un produs ce merita fiecare banut:D

DESCRIERE PRODUS : Datorit─â Ichtiolului care are propriet─â┼úi antifungice ┼či antiseptice, lo┼úiunea restabile┼čte echilibrul normal al scalpului ┼či combate eficient toate problemele aferente apari┼úiei m─âtre┼úii. ├Än plus, lo┼úiunea ├«nt─âre┼čte firul de p─âr, confer─â str─âlucire ┼či volum p─ârului, stimuleaz─â circula┼úia sanguin─â la nivelul pielii capului.

MOD DE UTILIZARE:

Produsul este o lo┼úiune bifazic─â, de aceea este nevoie s-o agi┼úi bine pentru omogenizare, ├«nainte de utilizare. Lo┼úiunea se aplic─â la baza firului de p─âr cu ajutorul unui tampon de vat─â ┼či se las─â s─â ac┼úioneze 3-4 ore. Spal─â pe urm─â cu Gerovital Plant ÔÇô ┼×ampon antim─âtrea┼ú─â cu ichtiol pentru rezultate optime.
Se folose┼čte s─âpt─âm├ónal.

PARERILE CLIENTIILOR FATA DE SOLUTIA ANTIMATREATA DE LA GEROVITAL:

Mihaela 14 mai 2013

un produs foarte bun, deja dupa prima aplicare aproape ca nu mai aveam deloc cojite..
Paula 4 aprilie 2013

foarte bun produsul …… vi`l recomand.se vad rezultate dupa prima aplicare
aura 18 martie 2013

Foarte bun produsul.Rezultate vizibile dupa prima utilizare.A fost cumparat pentru sotul meu ca o ultima incercare dupa numeroase esecuri cu alte marci, alte produse chiar si farmaceutice.Recomand.
Mihaela 14 mai 2013

un produs foarte bun, deja dupa prima aplicare aproape ca nu mai aveam deloc cojite..
Paula 4 aprilie 2013

foarte bun produsul …… vi`l recomand.se vad rezultate dupa prima aplicare
aura 18 martie 2013

Foarte bun produsul.Rezultate vizibile dupa prima utilizare.A fost cumparat pentru sotul meu ca o ultima incercare dupa numeroase esecuri cu alte marci, alte produse chiar si farmaceutice.Recomand.
DECI,CLAR RRECOMAND ACEST PRODUS!!!
Este foarte ieftin undeva 18 lei si il gasiti pe site-ul celor de la farmec  http://www.farmec.ro/    
are 100 ml si diferenta de alte produse e ca acesta chiar functioneaza.
1385471_10151758031463763_328740546_n
SOLUTIA REGENERANTA CU PETROLEUM:
La fel  si aceasta solutie e foarte buna sotul a folosit-o pana acum  de vre-o 2 ori si se vede ca parul firul de par e mai rezistent deci da recomand si aceasta solutie dezavantajul e doar mirosul puternic a petrol dar avand ca in vedere ca isi face treaba nici ca mai conteaza deoarece dupa ce spalam parul mirosul dispare total:)
Recomand aceste 2 soluti cat si alte produse de la farmec (gasiti review la mine pe blog la alte cateva produse folosite) pana acum nu am avut experiente neplacute si e de apreciat, eu una ma mandresc cu brandul farmec deoarece este un brand romanesc foarte apreciat,de altfel merita toate like-urile din lume https://www.facebook.com/farmec.company.
Lotiune-regeneranta-cu-petroleum-Gerovital-Plant-100-ml_p01497_1287959918

 

4 thoughts on “lotiune antimatreata&lotiune regeneranta gerovital (review)

  1. Lotiunea cu petroleum e foarte buna. O sa incerc si ce au scos anit matreata data viitoare cand imi va face probleme, nu am de obicei dar in acea saptamana din lunaa…nu pot sa fac miscari bruste pentru ca ploua cu matreata :))

    • sincer pe mine chiar m-a uimit…chestia e ,nu ca nu credeam ca functioneaza, doar ca nu asa de rapid ,eu il folosisem doar de 2 ori si aproape ca nu mai aveam matreata cea ce m-a uimit foarte tare nu stiu daca rezultatul asa de rapid il are asupra tuturor dar din parerile ce le-am vazut la acest produs se pare ca la majoritatea DA..ce e naspa e ca aplicarea se face destul de dificil dtorita recipientului in rest e perfect:)
      faza cu mirosu …e bine macar ca dispare la spalat ­čśÇ

Leave a Reply

