candy prada parfum (review)


Cand am achizitionat (aoro) acest parfum candy prada  l-am cumparat pe principiul acela cum ca nu se poate sa nu imi  placa…mmm da,cata dreptate n-aveam:))

Sincera sa fiu nu sunt atrasa de parfumurile prada  avand asta in vedere mereu cand ajung prin Sephora ma indrept spre lancome ,nina ricci,givenchy,d&g. Asa ca vazusem acest parfum la cineva de pe youtube unde il prezenta foarte vag “Doamne cat de bine miroase..e potrivit pt iarna..bla bla) asa ca vazandu-l pe aoro il luai :))),de fapt cel mai tare m-a atras numele :CANDY, il vedeam/credeam deja atat de dulce incat imi imaginam cum imi va fi rau  cand ma voi da cu e l:))

Deci parerea mea strict personala despre acest parfum este ca; sincer,sper  sa fiu inteleasa  ,nu ma pricep sa descriu parfumuri dar ma chinui :)) eu il simnt ca miroase a.. ; a fructe de padure+ usor vanilat (abea ca se simnte)  deci mai bine zis , ca e fructat oarecum fresh iar dupa cateva minute/ora sse simnte asa usor vanilat foarte putin dulce ..nu stiu ce sa zic 😐 ,eu asa il percep va jur..sincer nu mi se pare dulce ci foarte usor vanilat   ceea ce m-a uimit extrem de tare.Cat despre persistenta e ok ..nu se simnte zile intregi :)) dar e bine, o zi intreaga tine foarte bine chiar si a 2-a zi parca se mai simnte ceva.

Asadar eu nu il vad/miros a fi un parfum dulce nu simnt deloc nici macar caramelul si nici celalalte note care sunt descrise acestui parfum,asadar parerea  mea este ca nu mi se pare deloc a fi perfect pentru iarna eventual pentru primavara sa zicem chiar si toamna .

Acest parfum nu a avut nimic special, din nou parerea mea 😀 asa ca nu m-a convins sa il recumpar…sau poate cine stie in viiitorul indepartat probabil ca odata tot il voi mai cumpara pe atunci sper ca va mirosi dulce/candy 😀  :))

Cele  care ati avut parfumul sau cunoasteti mirosul va rog  sa imi spuneti parerea cu referire la miros,cum il percepeti,e dulce la voi?

prada-prada-candy-women-1036

 

 

 

5 thoughts on “candy prada parfum (review)

  1. Mie mi-a placut tare mult candy, tot timpul ma duc sa-l miros la mall de cand l-am terminat si nu mai am bani sa-l recumpar ahahaha 😀 depinde si de cum reactioneaza cu pielea, eu chiar il simt foarte dulce, poate putin greu la inceput. Imi aminteste de parfumurile acelea pt copii de la Malizia (bonbons), stiu ca ii fac reclama cat se poate de proasta comparandu-l cu ceva ieftin, dar asa mi s-a parut mie :)) nu stiu exact care dintre ele ca au si ei mai multe variante, dar toate’s dulci rau.

    • sa sti ca la fel gandeam si eu ,depinde de ph-ul fiecaruia ..multora se aseaza pe piele diferit dar la mine e prea diferit:)) mie nu mi se pare deloc ca e dulce decat daca il miros dupa vre-o 1-2 ore dupa ce m-am dat cu el abea atunci se simnte asa un miros oarecum vanilat.
      ps: un parfum bun nu trebuie sa fie neaparat scump si eu cunosc mii de parfumurii ieftine (no name) care miros ca multe dintre brandurile mari 🙂

  2. This perfume is so delicious, definitely one of my favorites ! Thanks a lot for your various “Likes” on my blog and for following it ! Sweet greetings from Marseille, France !

Leave a Reply

