gel intim senza


Azi voi vorbi despre gelul pt igiena intima de la senza.Dupa cezariana in spital mi s`a zis sa folosesc protex pentru igiena intima,ar fi mai indicat decat orice alceva cica,m`am conformat si am folosit,insa simteam un discomfort o usturime mereu asa ca am renuntat in al mai folosi si foloseam gel de dus (asta aveam la mine) insa a fost cam aceeasi poveste.Cand am ajuns acasa mi`am achizotionat din kaufland un gel pentru igiena intima de la Senza mi`a atras atentia pretul foarte mic 6,29lei nu stiam cat de bun sau nu va fi dar am zis ca merita sa`i dau o sansa 🙂 si bine am facut 🙂 Este un gel mai fluid /lichid ,miroase foarte discret a musetel si cel mai important nu mai amsenzatie de usturime deloc deloc :).

Descriere proucator: Are un ph neutru si este special creat pentru ingrijirea zilnica.Formula sa speciala ,pe baza de extract de musetel este blanda,foarte bine tolerata de piele ,previne iritatiile,si pastreaza echilibrul Ph-ului natural al pielii .Contine alantoina.

Pro: miros discret placut a musetel

Curata delicat nu da senzatii de usturime

E foarte ieftin 250 ml de produs costa 6,29lei

Are pompita deci e foarte usor de utilizat

Contra: consistenta ma enerveaza e prea fluida /lichida

In principiu mi`a lasat o parere foarte buna si il voi recumpara..insa cel mai bun pentru mine ramane gelul intim de la Uriage gasiti detalii despre acest produs la review`uri .

