Kit pentru epilare EpilatPRO (review)


Astazi vreau sa va vorbesc despre experienta mea cu ceara de unica folosinta pt epilat .Am primit din partea celor de la EpilatPro un kit pentru epilare acasa care continea: incalzitor ceara,4 rezerve diferite de ceara epilare,100buc hartie de epilat kit-pentru-epilatEu nu sunt la prima experienta deoarece anul trecut mi-am achizitionat primul meu aparat de acest gen si l-am pus in functiune insa totul era in ordine pana cand ajungeam sa trag cu banda de hartie pe langa  ca nu se smulgea toate firele de par mai consumam si o gramadat de benzi ,dar a trecut timpul si am ajuns sa ma descurc din ce in ce mai bine asa ca in momentul de fata detin 2 aparate de acest gen daca sunteti interesate va las link aici catre aparatul care il vand.Acest epilator de la EpilatPro nu mi-a facut probleme avand in vedere ca probabil am ceva experienta de la celalalt aparat:) .Eu inainte de a ma epila procedez in felul urmator:fac un dus,bag aparatul in functiune si cam dupa 30 min deja si incep operatiunea insa nu de una singura deoarece in spate nu reusesc deloc sa aplic si mai ales sa trag benzile, apoi folosesc un balsam/lotiune/ulei de dupa depliare si gata:)

Daca e sa vorbim putin si de durere pot sa va zic ca nu e chiar asa de tragic.

kitul acesta este perfect pt a ne epila singure acasa, ceara trebuie introdusa in aparat (poza 1)kit-epilare-cu-incalzitor-ceara-fierbinte-flacoane-unica-folosinta-rola-hartie-epilatlasata in jur de 20-30 min si incepeti operatiunea.Acest kit e foarte rentabil la pret fata de alte site-uri care vand acelasi gen de produse dar la preturi nu prea convenabile.De pe site-ul EpilatPro de unde am si eu acest kit se poate achizitiona si rezerve de ceara,benzi de hartie,uleiuri,etc.

Kitul ce il am eu in momentul de fata costa 99 lei un pret minunat avand in vedere ca e de calitate, vine cu 4 rezerve de ceara si 100 buc de benzi comparnd cu alte site-uri unde poate atata costa aparatul cu  70 buc de benzi si 1 rezerva de ceara.Vreau sa mai specific ca  cei de la EpilatPro sunt extraordinari de rapizi in livrare, am primit coletul a 2 zi ,sunt niste oameni foarte competenti bravo lor, asa se face si se mentine clientela:)

La aparat imi place:

nu dureaza mult sa se incalzeasca

benzile se  lipesc foarte bine (am avut si de altele si am facut comparatia)

ceara e  chiar foarte in regula nu m-a iritat e ok

Contra: nu am ce sa zic de rau cu referire la produs ,pana acum nu are defecte:))

Eu va recomand sa incercati acest kit 🙂  kit-epilare-home

