Gerovital H3 Evolution review


anti-age-intensive-regeneraAm primit  crema Gerovital H3 Evolution spre testare din partea celor de la Farmec . Am decis sa o ofer mamei mele care are varsta de 42 de ani si care pana in momentul de fata nu s-a lasat convinsa sa foloseasca o crema de fata sincer cine nu o cunoaste nu i-ar da mai mult de 30 de ani  tin sa specific ca mama chiar daca nu a folosit in viata ei o crema are un ten impecabil la cei 42 de ani…cum se face? habar nu am insa inafar de cateva riduri in jurul  ochilor nici acelea prea profunde  si tenul uscat aici e problema , are un ten minunat pe care mi-as dori sa-l mostenesc.S-a implinit deja o saptamana de cand i-am oferit crema si spre surprinderea mea a folosit-o in fiecare zi si chiar inca continua sa o foloseasca si culmea e ca deja iubeste aceasta crema mi-a zis ca vede si simnte diferenta  si ca tenul e mult mai fin catifelat hidratat mult mai luminos si mai radiant asta pot sa spun ca am vazut chiar si eu .Clar dupa ce o va termina ma anuntat deja  ca  o va achizitiona din nou ,e extraordinar de incantata de aceasta crema si eu nu pot decat sa ma bucur ca i-am facut cunostiinta cu Gerovital H3 Evolution.

Ce spune producatorul:   Crema este o combinaţie ţintită de ingredienţi multifuncţionali care asigură efectul antirid, hidratare intensă, protecţie sporită împotriva radiaţiilor UV.Suplineşte diminuarea vitalităţii tenului, prelungindu-i aspectul tineresc.
Sistemul antirid – Superoxid Dismutaza, Trylagen, GP4G – asigură energia pură necesară celulelor, protecţia antioxidantă şi reînnoirea colagenului.
Asocierea ingredienţilor Sepilift – Lipomoist asigură tonifierea şi creşterea capacităţii de menţinere a apei în ţesuturi.

Beneficii: Ten fără riduri, intens hidratat, protejat

Pro: – crema este de o consistenta foarte cremoasa ceea ce e un +

-intra rapid in piele pt mama e un mare mare +

– are spf 15

-mirosul e din nou un + pt ca nu e unul intens (mama nu suport produse puternic

parfumate)

-hidrateaza extraordinar de bine

-tenul e vizibil mai radiant mai luminos

– este ieftina

Contra :- momentan mamei i place din toate punctele de vedere aceasta crema insa eu am depistat niste parabenii care sunt mai la sfarsitul listei de ingrediente cea ce nu ar fi prea grav dar era bine daca nu existau deloc

Cantitate: 50 ml

Valabilitate: 12 luni de la deschidere

Pret: 34,74 lei

O putem achizitiona de aici http://www.farmec.ro/produse/ten/crema-antirid-intens-hidratanta-cu-fp-15-38.html

Parerile persoanelor ce au testat si chiar folosesc continu aceasta crema

Sursa: Farmec

nicoleta greceanu 13 decembrie 2013

Sunt o minune aceste produse… o adevarata desfatare pentru fata ! Folosesc produse din aceasta gama de 2 luni de zile cu rezultate excelente…nu-mi vine sa cred cum mi-au imbunatatit aspectul fetei…7-8 ani in minus. Folosesc crema zi ,creama noapte ,serul din aceasta gama si in plus, de 2 ori pe saptamana masca cu argila .Felicitari echipei Farmec!Sunt mandra de voi!Multumesc pentru aceste produse de calitate!
ionita maria 20 iunie 2013

a rezolvat putin din petele maronii si se absoarbe repede in piele, e densa groasa si se aplica bine pe fata, o lasa mai luminoasa, imi place mult crema asta review_189
Cantitate :50 ml
Valabilitate:12 luni de la deschidere
Pret: 34,74 lei – See more at: http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/review-crema-antirid-intens-hidratanta.html#sthash.rf0sUxnv.dpuf
Ingrediente:

aqua,ethylhexyl methoxycinnamate,cetearyl gluside,cetearyl alcohol/capric triglyceride,glycerin,sucrose polysterate,hydrogenated polysobutene,squalane,benzophenone-3,xanthan gum,pectin,hydrolyzed vegetable protein,serine,arginine,proline,dipalmitoyl  hydroxyproline,glycerin stearate, butyrospermum parkii,dimethicone,sodium polyacrylate,hydrogenated polydecene,trideceth-6,titanium dioxide,alumina,pseudoalteromonas,ferment extract ,hydrolyzed wheat protein,hydrolyzed soy protein, tripeptide-10 citrulline,tripeptide-1,lecithin,carbomer,triethanolamine,capryl glycol,artemia extract tocopheryl acetate,dipropylene glycol,boswellia serrata resinextract,phenoxyethamol,methylparaben,ethylparaben,propylparaben,butylparaben,isobutylparaben,parfum,bha
,imidazolidinyl urea,disodium,edta,superoxide dismutase,tromethamine
– See more at: http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/review-crema-antirid-intens-hidratanta.html#sthash.rf0sUxnv.dpuf
Ingrediente:

aqua,ethylhexyl methoxycinnamate,cetearyl gluside,cetearyl alcohol/capric triglyceride,glycerin,sucrose polysterate,hydrogenated polysobutene,squalane,benzophenone-3,xanthan gum,pectin,hydrolyzed vegetable protein,serine,arginine,proline,dipalmitoyl  hydroxyproline,glycerin stearate, butyrospermum parkii,dimethicone,sodium polyacrylate,hydrogenated polydecene,trideceth-6,titanium dioxide,alumina,pseudoalteromonas,ferment extract ,hydrolyzed wheat protein,hydrolyzed soy protein, tripeptide-10 citrulline,tripeptide-1,lecithin,carbomer,triethanolamine,capryl glycol,artemia extract tocopheryl acetate,dipropylene glycol,boswellia serrata resinextract,phenoxyethamol,methylparaben,ethylparaben,propylparaben,butylparaben,isobutylparaben,parfum,bha
,imidazolidinyl urea,disodium,edta,superoxide dismutase,tromethamine
– See more at: http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/review-crema-antirid-intens-hidratanta.html#sthash.rf0sUxnv.dpuf
Ingrediente:

aqua,ethylhexyl methoxycinnamate,cetearyl gluside,cetearyl alcohol/capric triglyceride,glycerin,sucrose polysterate,hydrogenated polysobutene,squalane,benzophenone-3,xanthan gum,pectin,hydrolyzed vegetable protein,serine,arginine,proline,dipalmitoyl  hydroxyproline,glycerin stearate, butyrospermum parkii,dimethicone,sodium polyacrylate,hydrogenated polydecene,trideceth-6,titanium dioxide,alumina,pseudoalteromonas,ferment extract ,hydrolyzed wheat protein,hydrolyzed soy protein, tripeptide-10 citrulline,tripeptide-1,lecithin,carbomer,triethanolamine,capryl glycol,artemia extract tocopheryl acetate,dipropylene glycol,boswellia serrata resinextract,phenoxyethamol,methylparaben,ethylparaben,propylparaben,butylparaben,isobutylparaben,parfum,bha
,imidazolidinyl urea,disodium,edta,superoxide dismutase,tromethamine
– See more at: http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/review-crema-antirid-intens-hidratanta.html#sthash.rf0sUxnv.dpuf
Ingrediente:

aqua,ethylhexyl methoxycinnamate,cetearyl gluside,cetearyl alcohol/capric triglyceride,glycerin,sucrose polysterate,hydrogenated polysobutene,squalane,benzophenone-3,xanthan gum,pectin,hydrolyzed vegetable protein,serine,arginine,proline,dipalmitoyl  hydroxyproline,glycerin stearate, butyrospermum parkii,dimethicone,sodium polyacrylate,hydrogenated polydecene,trideceth-6,titanium dioxide,alumina,pseudoalteromonas,ferment extract ,hydrolyzed wheat protein,hydrolyzed soy protein, tripeptide-10 citrulline,tripeptide-1,lecithin,carbomer,triethanolamine,capryl glycol,artemia extract tocopheryl acetate,dipropylene glycol,boswellia serrata resinextract,phenoxyethamol,methylparaben,ethylparaben,propylparaben,butylparaben,isobutylparaben,parfum,bha
,imidazolidinyl urea,disodium,edta,superoxide dismutase,tromethamine
– See more at: http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/review-crema-antirid-intens-hidratanta.html#sthash.rf0sUxnv.dpuf
2 thoughts on “Gerovital H3 Evolution review

  1. Buna, multumim pentru review..am aceiasi varsta cu mama ta (sant cu un an mai in varsta decat dansa) si am exact acelasi tip de ten, fara riduri majore, doar cateva riduri finute in jurul ochilor ..pina acum nu am folosit nici o crema zilnic, deoarece nu am gasit nici una care sa-mi faca bine ( desi am incercat cateva mai scumpe ca pret, mai ales de la Vichy), nu folosesc decat Laptele demachiant Doina de la Farmec, de ani de zile si tenul meu arata impecabil…cred ca aspectul tenului e si ereditar , deoarece si eu am mostenit tenul impecabil de la mama mea si nici ei nu-i dadeai varsta pe care-o avea…probabil ca acest aspect al vei mosteni si tu…o sa caut sa cumpar si eu aceasta crema, stiu ca cremele de la Gerovital fac minuni si e bine ca de la o varsta sa previi aparitia ridurilor si sa-ti menti tenul hidratat…

    • Doamne ajuta sa o mostenesc :)chiar si cu parul mi-as dori sa-i seaman (in momentul de fata un firicel carunt nu are)insa sa revenim sincer eu nu sunt de acord cu persoanele care nu folosesc crema mai ales cand au deja o varsta de exemplu eu sunt de parere ca ce odata am trecut de 30 de ani si nu numai deja este OBLIGATORIU (parerea mea) sa se foloseasca o crema cel putin una hidratanta o crema contur ochii si seara pe post de crema de noapte ulei de argan exfoliere macar 1 data pe saptamana (NU DUREAZA MAI MULT DE 1 MIN).Eu avand doar 19 ani fac toate aceste lucruri in afar de crema de ochii care in momentul acesta nu este cazul.Pe mama mea e greu sa o conving sa faca toate acestea momentan ma multumesc ca i-am introdus in rutina zilnica aceasta crema .Insa despre crema Gerovital H3 Evolutionam am auzit ca ar ingrasa zona T mamei mele nu i-a ingrasat absolut nimic (poate ca are tenul foarte uscat,sau poate ca i priieste prea bine) .Eu va recomand macar sa o incercati (fac acum cu dvs cum am facut si cu mama) nu aveti ce pierde deoarece nu costa extrem de mullt si chiar va rog sa ma anuntati cum va priieste si as dori sa va mai recomand din suflet uleiul de argan folosit seara pe ten face minuni,credeti-ma.Va doresc sa aveti mereu un ten impecabil chiar si la 100 de ani va :*

Leave a Reply

