Balsam Dove review


Nu mai folosisem balsam de par de vre-o 4-5 ani nu ca inainte foloseam prea des dar totusi din cand in cand .Asadar avand recent prin casa un balsam nou nout de la dove am inceput sa il folosesc,si imi place la nebunie mai ales ca ma spal cu un sampon (ce vreau sa il termin cu orice pret) aiurea ce imi usuca parul ma rog e destinat persoanelor cu parul gras ,insa cu ajutorul acestui balsam parul nu ramane uscat  imi imoaie pur si simplu parul cand il clatesc imi aluneca parul printre degete atat il hidrateaza de bine daca dupa ce aplic samponul de care va spuneam parul meu este aspru ca si o sarma dupa ce aplic balsamul si il clatesc parul meu e ca si matasea de moale si nu exagerez nici macar nu am mai fost nevoita sa aplic si masca.

Caracteristicile produsului:

Balsamul Dove Intense Repair este special creat pentru a proteja si repara parul degradat. Are la baza tehnologia Fibre Actives™, ce repara firul de par in profunzime, si serul hidratant MicroMoisture, care hraneste si repara suprafata firului de par. Parul devine astfel mai rezistent, cu pana la 5 ori mai putine varfuri despicate*.

Sincer de reparat varfurile despicate n-are nici-o sansa deci se exclude din start insa cu hidratarea e de nota 100 deci Da!!!!

PRO:

– hidrateaza intens

– nu imbacseste/unge  parul (l-am aplicat chiar si la radacina)

– miroase frumos si se mentine pana la a 2 spalare (ceva in genu cum miros  sampoanele de la pantene pro V)

– descalceste foarte bine parul

Contra: nu stiu ce sa zic sincer probabil la ingrediente dar neavand cunostiinte nu stiu ce sa mentionez cu siguranta are cateva ingrediente nu tocmai bune.

De recumparat nu l-as mai recumpara cel putin momentan deoarece doresc sa incerc si alte brand’uri

index

6 thoughts on “Balsam Dove review

  1. Si mie imi place balsamul Dove dar folosesc si altele 🙂 Probabil ai un par foarte sanatos si nu are nevoie de balsam, altfel sigur foloseai de fiecare data 😀 daca iti vopsesti parul nu te spala cu sampon pt par gras, il va usca incredibil.

    • Sanatos pot spune ca este insa mai putin la varfuri (am destule fire despicate si nu prea imi vine sa tai din el oricum ar fi) ,deoarece nu am mai pus vopsea in el de mai bine de 4 ani ,insa samponul vreau sa il termin daca tot l-am achizitionat oricum mai am de vre-o 2 samponarii si scap de el:) Balsam folosesc doar fiindca, cateodata mi se incalceste parul grozav 😦 si este si mai usor de folosit decat o masca aici ma refer la timpul de actionare ,efectul de hidratare fiind aproape la fel.Revenind la balsam ,este chiar foarte bun 🙂

  2. Am incercat si eu de 2 ori balsam de la Dove. Cu cativa ani in urma cand am folosit, stiu ca mi-a facut parul enervant de moale… in schimb, am folosit din nou cu cativa ani in urma si in afara de faptul ca mi-a descalcit parul chiar nu am observat nimic

    • Da este adevarat la fel imi face si mie parul extrem de moale (mie imi place senzatia ) insa eu vad diferente deoarece cum am specificat si in postare folosesc un sampon gras care imi usuca teribil parul iar in momentul cd aplic acest balsam parul devine automat moale hidratat e ca si cum as fi aplicat o masca super hranitoare in privinta descalcitului e iarasi minunat insa ce mi-a placut cel mai mult e ca nu ingreuneaza parul nu il unge/imbacseste deloc.Probabil nu tuturor ni se potrivesc acelasi produse insa pot spune ca pe mn m-a convins 🙂

  3. Nu am incercat nici balsam,nici sampon de la Dove.Doar geluri de dus, lotiuni de corp si deo-spray am avut de la ei.Parca si o crema de maini..

    • Eu zic ca merita macar odata sa incerci:) Eu am si crema de maini am avut si gelul de dus tot din gama aceasta din care e si balsamul de par,insa gelului i-am facut vant deoarece nu imi placuse consistenta lui era ca si o crema de corp care nu prea facea spume deloc iinsa hidrata foarte bine si mirosea f frumos iar cremei de maini va urma sa-i fac un review..Antiperspirante de la dove am folosit si cateodata inca mai folosesc imi plac cum miros si chiar sunt foarte bune :),sampoane nici eu nu am folosit inca

Leave a Reply

