chanel mademoiselle review


3_2Postare parfumata!!!!

Nu stiu daca am mai spus  asta dar o fac acum –>iubesc parfumurile!!!!!!!!!!!!!!!

Mereu am fost atrasa de parfumuri ,de mirosuri placute 😀

Asa ca astazi as dori sa fac un mic review ultimului parfum mult dorit pe care in sfarsit il detin.Sincer nu prea ma pricep mai deloc sa fac astfel de descrieri mai ales parfumurilor dar vreau sa incerc pe cat posibil sa descriu oarecum parfumul in viziunea (in nasul meu) mea deoarece poate multora dintre  voi le vor fi de folos atunci cand doresc sa achizitioneze un parfum si ar vrea  oarecum niste impresii/detalii/pareri..la fel cum  si eu caut inainte de a cumpara un parfum, colectionez mai multe pareri le analizez si dau verdictu :))

Parfumul despre care vreau sa vorbesc este chanel mademoiselle.Am ajuns sa mi-l doresc nestiind cum miroase doar prin prisma faptului ca se numeste chanel “mademoiselle” apoi uitandu-ma la sticla si la culoarea parfumului mi-a trecut prin minte “cu siguranta e un parfum floral puternic” si deja incepeam sa mi-l dorescc si mai mult apoi uitandu-ma la note am decis.. il vreau si atat!!!

Si nu a durat mult pana cand a sosit momentul si sotul meu mi l-a imanat 😀

Primul contact cu acest parfum a fost unul minunat de fapt fiecare contact cu acest superb parfum e minunat.Cred ca este primul parfum din viata mea caruia imi e greu sa i fac o descriere si sa fac simntite notele de la inceput pana la cele finale..totusi incerc..

la inceput parca simnt bergamota si parca grapefruit deci e foarte fresh -floral

cam pe la notele de mijloc  se simnte usor parca trandafirul si ylang ylang si cel mai tare iasomia si rezulta un miros floral domol fata de primele note.

Iar la notele de finish vanilia mosc probabil (nu sunt sigura) rezulta in orice caz un miros floral usor dulce ce se mentine superb.Cam atat am reusit eu sa identific din parfum in orice caz  e mult mai complex .

Imi place foarte mult acest parfum si recomand a fi purtat doar vara in principiu seara dar merge si ziua (eu de obicei numai ziua il port)

DESCRIEREA OFICIALA:

Coco Mademoiselle de Chanel este un parfum Chypre Floral de dama. Coco Mademoiselle a fost lansat in 2001. Creatorul acestui parfum este Jacques Polge. Notele de varf sunt portocala, mandarina, floare de portocal si bergamot; notele de mijloc sunt mimoza, iasomie, trandafir turcesc si ylang-ylang; Notele de baza sunt boabe de tonka, paciuli, opoponax, vanilie, vetiver si mosc alb. Acest parfum este castigatorul premiului FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008.

Note varf

bergamota, portocala, grapefruit

Note inima

Litchi chinensis, trandafir, iasomie

Note baza

mosc, vetiver, vanilie, patchouli

pretul difera in fuctie de ml

 

2 thoughts on “chanel mademoiselle review

Leave a Reply

