top 6 parfumuri pt iarna …


Iubesc parfumurile mereu am fost atrasa de parfumuri,si cum suntem in sezonul rece as dori sa va recomand 6 parfumuri potrivite acestui anotimp.

1  Prada Candy de la Prada este un parfum oriental vanilat de dama. Acesta este un parfum nou, Prada Candy a fost lansat in 2011. Creatorul acestui parfum este Daniela (Roche) Andrier. Nota de varf este mosc; Nota de mijloc este rasina benzoica; Nota de baza este caramel.prada-prada-candy-women-1036

 

2 este un parfum oriental floral potrivit unei femei care atrage atentia nu doar prin aspect ci si prin atitudinea sa.
Este un parfum intre clasic si modern, elegant, feminin, un parfum cald care poate fi purtat atat ziua cat si seara.
Parfum: oriental floral
Note: vetiver, vanilie, mosc, ambra, lacramioara, iasomie, pruna, liliac, piersica, madarina si bergamota.parfum dg the one women

 

3 Thierry Mugler Alien este un parfum fermecator, sexy,misterios, dulce, cald si pe cat de feminin pe atat de puternic.
Este unul dintre cele mai puternice si persistente parfumuri pentru femei.
Parfum: oriental lemnos
Note: ambra, note lemnoase si iasomie.parfumuri de iarna parfum thierry mugler alien

 

4 este un parfum sexy, atragator, misterios, potrivit pentru o noapte de pasiune. Notele date de rodie, orhidee, mar japonez si violeta creaza un miros ametitor iar sticla are un design aparte ce ne poate duce cu gandul la unduirile corpului in momentele intense petrecute in doi.
Parfum: oriental floral
Note: rodie, mar japonez, măceşe, Note de mijloc: lotus, orhidee . Note de baza: violeta, chihlimbar, mosc si mahon .parfumuri de iarna parfum calvin klein euphoria women 5 Misterios si halucinant, extravagant si fermecator, Christian Dior Hypnotic Poison este o potiune magica a timpurilor noastre. Indraznet si deosebit de feminin, parfumul detine o armonie tulburatoare, o fuziune a diferitelor tendinte contemporane.

Dior Hypnotic Poison este un parfum Oriental Vanilat creat de Annick Menardo.

christian dior hypnotic poison edt

 

 

6 Un parfum ideal pentru anotimpul rece este si ,Parfumul Versace Crystal Noir este o esenta rara, senzual, puternic si sexy.
Primul lucru care va va atrage atentia la acest parfum, inainte de miros, va fi designul sticlei multifatetate, ca un diamant. De o greutate remarcabila si cu un capac impunator pana si aceasta transmite un mesaj ce duce cu gandul la rafinament.
Parfum: oriental floral
Note: ambra, mosc, lemn de santal, floare de portocal, gardenie, bujor, ghimbir, piper si cardamom.parfumuri de iarna parfum versace crystal noir

 

Voi ce parfumuri folositi in perioada acesta? Eu am ales candy de la prada va urma un review in curand:)

6 thoughts on “top 6 parfumuri pt iarna …

  1. Mmmm, ce postare parfumata! Imi place foarte mult Alien, imi place si The One. Euphoria nu imi place deloc, cel putin nu varianta mov. Cel roz e dragut, dar cel mov miroase a acru. Bine, asta e doar parerea mea, din cate stiu e un parfum foarte apreciat. Iar pe celelalte nu le-am incercat.
    De o vreme am inceput sa imi schimb gusturile la parfumuri, in sensul ca au inceput sa imi placa parfumuri care nu credeam ca imi vor placea vreodata. Vorbesc tocmai despre cele puternice, de iarna. As mai recomanda Magnetism de la Escada, Jasmin Noir de la Bvlgari, 212 VIP si Sexy de la Carolina Herrera, Valentina de la Valentino, Mademoiselle Ricci de la Nina Ricci, chiar si Chanel, desi mie nu imi place nici sa ma pici cu ceara (absolut nimic de la Chanel). Toate sunt parfumuri intense, puternice, cu personalitate, calde, perfecte pentru anotimpul asta.
    Dar sa coboram pe meleaguri realiste si sa iti spun ca eu folosesc Vanille Noire de la Yves Rocher si Hypnose de la Lancome.

    • multumesc pt recomandari 🙂
      eu am primit un esantion a parfumului Vanille noire si nu prea il agreez dar totusi imi doresc un parfum de la ei si nu stiu ce sa aleg nu conteaza pt ce anotimp doar sa fie fain:) nu prea am eu experienta cu cei de la yves cum de altfel ar fi a -2 comanda pe care as pune-o la ei..asa ca poate imi recomanzi ceva de la ei,un parfum care ti-a lasat asa o impresie mai adanca 😀

      • Vanille Noire nu e asa puternic cum mi-as dori, asta e singurul defect pe care i-l gasesc. Dar aroma e deosebita, il iubesc. Incearca Moment de Bonheur, e preferatul meu absolut. Daca iti plac parfumurile reci dar dulcici in acelasi timp, cu siguranta ti-ar placea. Are o aroma foarte fina de trandafir, dar nu trandafirul ala pucios pe care il stim din parfumurile bulgaresti de pe vremea lu’ mamaie. 🙂 Daca iti plac parfumurile mai clasice, de cucoana, incearca So Elixir. Ala seamana cu Coco Mademoiselle. De-aia nu pot eu sa il sufar, dar asta e partea a doua. :))

Leave a Reply

