iubesc Craciunul..


poze de Craciun4mos_craciun_in_padureDintre toate sarbatorile din lumea cel mai mult iubesc Craciunul e sarbatoarea mea preferata,dar daca e sa vorbim de anotimpuri as alege cu siguranta vara:)

Iarna am impresia ca dureaza o vesnicie   iar eu urasc frigul/gerul:|

Dar chiar si asa  iarna imi da o stare aparte de bine imi aduce aminte cu drag de copilarie  de cum mergeam la colindat cu sora mea :X si multe altele dar in special iarna  iubesc prima zapada si o astept nerabdatoare:) si ma minunez ca si un copil mic :X apoii imi place foarte mult la taierea porcului (dar sa nu fac nimic) parca simnt deja mirosul acela de porc parjolit:))  :X,imi place sa ma traga sotul cu sania:X si cel mai important sarbatoarea  sfanta, CRACIUNUL atmosfera Craciunului ,cand se canta minunatele colinde ,cand vine mosul (inca vine,mai am pana cresc:)) ) pff sa nu mai zic de brad iubesc sa impodobesc bradul si iubesc mirosul acela fresh de brad,nu cred ca exista un lucru  care sa nu imi placa de Craciun:) dar deja prin luna ianuarie-februarie as vrea sa se termine zapada si sa vina vara:)) atunci nu mai imi place nimic. Revenind la Craciun ,nu cred ca exista persoana caruia sa nu i placa atmosfera sublima a Craciunului eu personal il astept nerabdatoare:)laponia.mos_.craciun

4 thoughts on “iubesc Craciunul..

  1. Pana la Craciun nu mai e mult, acus zboara timpul si o sa ma crizez ca nu am porcul cumparat si transat, sa pun sunca la sare, carnatii pregatiti si pusi la uscat, curatenia, colindele pregatite si decoratiunile gata, caci vreau sa fac si eu cateva. Mi-am mai cumparat cateva globuletele, as mai fi vrut si niste fundite, le las pentru la anul. Am ramas cu gura cascata la muntii de bomboane pentru pom din magazine. O sa-mi iau si din alea. 🙂

  2. This is a great perfume collection! I’ve tried most of the ones in here but right now I’m using Kenzo – Amour. It smells like summer, it’s amazing!

Leave a Reply

