prima comanda YVES ROCHER


E prima data cand comand de la yves rocher  si sunt foarte multumita,nu am facut o comanda mare de asfel aveam nevoie de cateva geluri de dus dar  am dorit sa  beneficiez de cadou din partea lor asa ca am facut o comanda in valoare de 49 lei si am ales sa imi trimmita ei cadoul surpriza:) asadar comanda a constat in :

1 Gel de duş cremă Orez violet din Laos78030

2 Gel de duș nutritiv cu Miere Bio843643 gel de dus cu migdale 130404 Balsam reparator pentru vârfuri uscate20336cadou am primit uleiam mai primit  o monstra/esantion a parfumului vanille noire inca o monstra de Gel revigorant pentru curățarea tenului(pt barbati) sin inca un pliculet cu

Loțiune pentru tonifierea coapselor

Asadar astea fiiind spuse as dori sa pun o a 2 comanda si primind si catalogul yves acolo am 1 cupon de comanda unde zice ca daca recomand unei prietene brandul yves si acea persoana pune o comanda de minim 29 de lei primeste cadou o geanta iar eu finndca am recomandat primesc cadou ce doresc  din catalog  mai putin produsele ce sunt la oferta 1+1 si seturile.Intrebare mea e ,atunci pot comanda chiar si un parfum din catalog ?rog cine stie sa imi explice si mie (sunt confunza deoarece pe cupon arata o imagine cu niste produse si ma gandesc daca nu se refera sa aleg unul doar dintre acele produse,sau probabil e doar cu titlu de prezentare imaginea)

si am mai primit o oferta la ei (am setat cand mi-am facut contul pe yves ca ziua mea ar fi in 2 februarie) asa ca ieri am primit o oferta(desi nu e februarie) daca comand in valoare de 49 lei imi ofera la alegere unu dintre aceste parfumuri  de dama moment de bonheur sau cel de barbati comme une evidence.Faza e ca am indrodus in cos valoare de 49 de lei si am bagat codul oferit de ei ,in partea inferioara a cosului dar imi zice ca aceea oferta nu exista.Oare daca sun sa fac comanda telefonica imi va mai oferi cadoul de “ziua”mea :)) (parfumul)?

Deci in concluzie va trebui sa fac 2 comenzi una online in valoare de 49 de lei pt a imi putea oferi “cadoul de ziua mea” dar nu ma grabesc deoarece oferta  e valabil 1 luna

si comanda in valoare de 29 lei prin posta  deoarece mi se pare chiar tentanta oferta (geanta+un cadou la alegere)

Deci va rog care stiti mai multe detalii anuntati-ma si pe mine cu mai multe informatii:)

2 thoughts on “prima comanda YVES ROCHER

  1. la oferta aniversara nu stiu sa te lamuresc, dar la cea din catalog e asa: Daca ai o prietena care face o comanda de minim 29 lei, primeste cadou geanta, si tu primesti, la alegere, un produs din catalog, tot in coletul ei. Produsul poate fi parfum daca vrei, asa am ales si eu 😀

Leave a Reply

