meniu de craciun 2013


62Mai avem timp destul pentru a alege meniul de Craciun dar eu deja l-am ales :d Va fi un meniu destul de simplu nimic elaborat si nu va fi prea incarcat deoarece suntem doar noi 2.Asadar vreau sa precizez clar de la inceput ca detest sa fac mancare  (deorice fel)dar n-am alta optiune  in schimb ador sa manac :)) iubesc mancarea chinezesca:x si fel si fel de retete din diferite tari excludem Italia (imi plac spaghetele dar nu le ador):D,dar sa revenim la meniu ales de Craciun,deci consta in :

APERITIVE

1 Saratele fragede cu branzasaratele-din-foietaj022  salata de pui cu ceapa si rodie Salata_de_pui_cu_ceapa_si_rodie3 carnat proaspat friptcarnati-proaspeti-5CIORBE:

1   ciorba de perisoare ciorba-de-perisoare-delicioasa-800x600-27580FEL PRINCIPAL:

1  sarmale in oala de lut DSC_9494

2  eventual ceva friptura de porc  + o garnitura (inca nu m-am gandit)

PRAJITURI

1 cozonac cu ciocolata index2 coarda/cozonac cu nuca cozonac-cu-nuca-2

3 Prajitura cu  miere si  nucaprajitura-cu-nuca-si-miere4.cheesecake New York cu sos de coacaze P10604165 zuppetteDSCF8867Acesta este meniul nostru de Craciun:) cam putin mancare :))dar cu siguranta i va ajunge sotului deoarece eu prefer multe prajiturii chiar foarte multe..:)) :X de mancarea nu prea ma ating daca e mult dulce eu sunt fericita:))

Voi ce meniu aveti de Craciun? :>

6 thoughts on “meniu de craciun 2013

    • credeam ca voi fi singura care de Craciun va face cheesecake ma bucur ca inca cineva gandeste ca si mine,chiar daca cheesecake-ul nu e tocmai o prajitura potrivita pe care sa o facem de Craciun, dar ce mai conteaza cand e atat de buna :X

  1. Cozonac, turta dulce, ca desert si ca mancare probabil sarmale, ciorba nelipsita cu ce va fi vom vedea, uneori aleg si de legume ca sa fie usoara, a doua zi fac o friptura la pranz, carnatii in functie de cum voi avea materia prima de la ferma si salate de legume. De Revelion sper la tortul de Amandina.

    • si eu m-am gandit la turta dulce (iubesc turta dulce) dar niciodata nu prea am reusit-o ca la carte asa ca am renuntat la ea ,sarmale cum am zis si eu voi face (nu prea imi plac) dar sunt tranditionale si nu pot lipsi ,parca nu e Craciun fara sarmale:))
      tort de amandina zici? suna super tare nu am incercat niciodata dar dupa ce am dat un search pe google sa sti ca ma tenteaza tare de tot 😡 si ma voi risca intr-o zi sa il fac:)

  2. ce ziceti de :
    caltabos, sangerete, jambon feliat, racituri bine ustouroiate din mergatorii , urechile si ratul porcului care acum o saptamana inca mai avea planuri de viitor…cu o tuica de mere din butoiul de acum doi ani
    ciorba acra de perisoare cu ardei iuti din legatura de la grinda din bucatarie macinati si amestecati cu un pic de ulei de masline…
    sarmale cu varza murata din butoiul nou inceput, fierte cu un ciolan afumat, costite si carnati in oala de lut cu capac bagata la cuptor si uitata acolo 5 ore, impreuna cu o creanga zdravana de cimbru, una de marar si 1/2 l de suc de rosii facut in casa…
    jambon glazurat, cu dulceata de ardei iute si ghimbir, cu pireu de mere, pireu de carofi si muraturi asortate din celalalt butoi
    cozonac cu nuci
    cozonac cu mac, dintele negresei, albinutza si ce-i mai vine in minte nevesti-mi
    totul stropit cu un vin de rosca din Nordul Transilvaniei…

    Fiobilin si Colebil incluse
    Bicicleta, ski, sauna si spa sa facem loc pe mai departe

    Io fac toata papa si neva prajiturile,

    retete si ponturi la cerere,

    Sarbatori fericite tuturor

    Gh Muresan
    spanzuratordefoamete din BM

    • Doamne Doamne ce de retete minunate … se pare ca imi voi mai atasa niste retete la meniul de Craciun
      Multumesc din suflet pt aceste delicioase sugestii:)

Leave a Reply

