caderea parului+matreata..


Se pare ca m’a “atacat” matreata si nu numai pe mine ci si pe sotul meu si asta numai din vina noastra deoarece schimbam foarte mult sampoanele si se pare ca niciodata nu facem alegerea buna.P langa aceasta problema  sotul meu are impresia ca cheleste:)) nu stiu de unde trage el concluzia asta dar asa mi se plange de 100de ori pe zi si eu nu fac decat sa rad de el deoarece ,serios ca nu e cum zice bineinteles i cad ceva mai multe  fire care e  si oarecum normal  +stresul si nervii peste zi unde sa mai punem ca foloseste gel de par aproape zilnic (nelipsiti tepi).Una peste alta daca la el e doar o impresie la mine nu mai e asa deci chiar sunt probleme destul de serioase adica imi cad mici suvite intregi ,noroc ca am par des si nu se observa pierderea:)) stiu ca una dintre cauze ar fi stresul (am avut cva probleme in ultima vreme) oricum m-am apucat de cura cu ulei de ricin (pe par inainte de spalare) dar voi renunta la el pt o perioada asa ca amn2 (eu &sotul) confruntandu’ne serios cu matreata si caderea parului (mai puti el)am decis sa incepem tratamentul din gama gerovital de la farmec si anume Lotiunea regeneranta cu petroleum si Lotiunea antimatreata cu ichtiol.Abea astept sa vad rezultatele …voi reveni cu un REVIEW detaliat  cat de curand:)

Lotiune-regeneranta-cu-petroleum-Gerovital-Plant-100-ml_p01497_1287959918Lotiune-antimatreata-cu-ichtiol-125ml-GEROVITAL-PLANT_s0364_1287959911

Leave a Reply

