atolys gel de curatare (ten/corp)review


atolys-gel-curatareAtolys este un gel de curatare cu efect relipidant atat pentru fata  cat si pentru corp recomandat persoanelor cu pielea uscata si cu tendinta atopica eu folosesc acest gel de mai bine de 1 saptamana si chiar mi se pare extraordinar.In primul rand vreau sa va spun ca prima data cand l-am folosit imi simnteam fata destul  de uscata dar dupa ce am inceput sa il folosesc putin mai diferit rezultatul nu mai era acel ten uscat ,ci un ten hidratat extrem de fin deci sa va  explic:) prima si  prima data pur si simplu mi-am umezit fata am aplicat in palma gelul(cat 2 boabe de mazare) am frecat de 2 ori in palme si l-am aplicat pe fata dar e total GRESIT cum am procedat (imi usca tenul foarte tare) asa ca a doua oara am incercat putin mai diferit si anume; am umezit din nou tenul am aplicat din nou in palme gel cat 2 boabe de mazare si am frecat in palme cateva secunde bune pana a devenit spuma alba (usor cremoasa) si abea atunci am aplicat aceea spuma pe ten (nu necesita sa frecam tenul deoarece curata foarte bine dintr-o singura miscare) asa ca a rezultat un ten extrem de fin(nici nu speram ca un gel de fata poate lasa senzatia asta).Mirosul nu se simnte mai deloc adica chiar nu-l simnti doar daca iti bagi adanc nasul se simnte un usor miros a medicamente nu tocmmai wow dar chestia e ca nu e sesizabil,avantajul e ca nu contine parfum cea ce e un lucru foarte bun .Cosistenta este nemaipomenita nici gand sa ti se scurga printre degete e chiar un gel vascos:).Recipientul e unul foarte ok gandit e cu pompita cea ce e foarte usor de dozat fix cat ai nevoie + ca are sistemul acela  ,daca invarti la dreapta se deschide iar la stanga se inchide si nu mai curge e foarte fain ca nu sta mereu la contact cu aerul .Nu contine parabeni .Acest gel cum am zis si mai sus se poate folosi si pe corp doar ca eu prefer sa il folosesc strict pt ten,imi place foarte mult cat de fin si catifelat imi lasa tenul si ca nu mil usuca deloc .

ATOlys Gel de curatare

Prezentare:flacon 200 ml

Gel cu efect de spalare si restaurare a filmului hidro-lipidic ,fara parfum,cu o toleranta ridicata ,pentru fata si corp.
Pentru piele uscata si piele cu tendinta atopica.

Indicatii:
Destinat toaletei cotidiene,ATOlys gel de curatare cu efect relipidant spala cu blandete tenul sensibil precum si pielea cu tendinta la atopie .
Agentii de curatare cu efect calmant si relipidant curata cu delicatete pielea,protejandu-i totodata filmul hidro-lipidic epidermal precum si functia acestuia de bariera.
Atolys gel este recomandat atat adultilor cat si copiilor ,atat fata cat si pentru corp.

Mod de utilizare:
Folositi ATOlys gel zilnic,pentru toaleta cotidiana ,atat ca sapun cat si ca gel de dus.
Este usor de clatit.
Toleranta inalta-pH fiziologic-fara parfum.

Producator:Lysa Skin

PRO:- nu usuca tenul

-catifeleaza tenul

nu contine parabeni

ambalaj foarte practic/usor de dozat si pastrat

foarte usor de clatit

nu are parfum

cantitate rezonabila 200ml

Contra: -expira foarte repede 3 luni de la deschidere

PRET 30 lei

Recomand si il voi recumpara cum mi se termina:)atolys-gel-curatare

Leave a Reply

