cc cream elmiplant review


elmiplant-cc-cream-deschis

Astazi va voi vorbi putin despre cc cream de la elmiplant sincer niciodata nu am fost adepta fondului de ten(doar cand eram in generala foloseam fond de ten foarte inchis ca sa fiu bronzata toata eram pete si manjita pe haine dar eram COOl:)) ) anti cearcanului, pudrei,etc probabil si pentru ca nu am avut niciodata probleme cu tenul,imperfectiuni s.a.m.d

Nu am fost nici-o clipa tentanta de aceasta crema sau cum doriti sa o numiti,nu am achizitionat-o personal se afla in pink box-ul din octombrie..si daca tot o aveam ma gandeam sa o folosesc totusi.

In primul rand avand tenul usor uscat si zona T usor mixta nu mi sa potrivit deloc de fapt nu cred ca  s-ar potrivi niciunei persoane chiar daca ar avea tenul uscat ca si o scoarta de copac.Chestia e ca atunci cand aplici cc cream-ul fata iti straluceste pe loc din toate unghiurile (nas,barbie,pometi,frunte,tot absolut totata fata).Ca si culoare (eu am  nuanta deschisa) e ok foarte naturala pot spune,insa ca si acoperire nah..nu stiu ce sa zic in perioada tulburata a lunii ma cconfrunt si eu  cu cateva cosuri si la mine acele cateva cosuri nu prea  le-a acoperit probabil daca aplicam un al doilea strat cum e si recomandat aveam rezultat doar ca eu urasc sa imi incarc tenul si sa arat ca si cum as avea o masca pe fata deci am preferat sa nu aplic un al 2-lea strat.D la aceasta crema mi-a aparut puncte negre+ (inafar de cele pe nas si barbie unde imi iasa mai mereu) pe obraji si frunte deci un alt minus.Mi-a placut in schimb ca hidrateaza si are SPF 20 si ca mai e si naturala(fara parabeni si parafine)iar la capitolul miros e ok miroase destul de dragut parca a gutuie.Cel mai tare urasc la aceasta crema faptul ca mi-a distrus o superba geaca  sport de iiarna alba care pe la gat/guler a devenit  portocalie ,habar nu am daca am sa mai scot acele pete dar e clar ca genul acestea de creme nu le voi mai folosi vreodata (deci ma bucur ca nu am imperfectiuni ca alfel habar nu am cum m-as fi descurcat cu genul acesta de creme) acum ca tot am inceput-o am de gand sa o termin ,nu imi place deloc sa risipesc lucruri de niciun fel.

CE SPUN PRODUCATORII:

1 uniformizeaza nuanta pielii si pastreaza un ten radiant de-a lungul zilei

2 acopera imperfectiuni precum cosuri ,pete,semne ale oboselii,riduri fine

3 ilumineazatenul ,punand in evidenta tonul sau natural

4 ofera hidratare imediata ce dureaza pana la 4 de ore

5 patrunde rapid in piele datorita formulei sale lejere ce confera acoperire optima

6 protejeaza pielea de razaele uv si de imbatranireaprematura SPF20

CE SPUN EU:

pro:- hidrateaza foarte bine

-pret mic undeva la 17 lei

-fara parabenii si parafina

-gramaj mare 50 ml  luand in considerare pretul mic

-miros acceptabil ,chiar frumos

-nu lasa pete

-intra rapid in piele

-SPF20

-nu irita ochii

-culoare naturaala

contra:-  din prima secunda de cand e aplicata luceste fata foarte tare

– mi-a aparut puncte negre

– putere de  acoperire mica (intr-un strat)

Deci ca si concluzie aceasta crema gasinduse la un pret asa de mic nu ar fi foarte rea dar avand in vedere partea acea cu luciul fetei..hmm cui naiba i’ar place sa i luceasca fata in halu ala sa fim serioase.

Recomand doar fetelor ce au un buget redus si prin urmare nu pot sa isi achizitioneze produse de inalta calitate dar numai folosita  cu o pudra peste (sa mai diminueze efectul de luciu).per total este destul de ok din celalalte puncte de vedere .

Eu clar nu vreau sa mai aud de ea.:)

 

 

 

 

Leave a Reply

