crema soft nutritiva cu argan farmec (review)


Daca tot i-am facut review cremei hidratante cu galbenele de la farmec ma gandeam sa-i fac un review si celei soft nutritive cu argan. Am ajuns in posesia acestei creme in urma achizitionari de catre sotul meu care vazand ca  pe  cutie scrie “ARGAN” a si cumparat-o.

Am fost placut surprinsa am folosit-o habar nu am cat timp dar oricum foarte mult deoarece avea 100ml.Am folosit-o de cateva ori si pe corp.Mi-a placut doar ca eu avand tenul uscat si zonaT usor mixta nu prea mi-a hidratat tenul,la fel am patit si cand o foloseam p corp (pielea imi era uscata deoarece era perioada cand numa ce incepusem sedintele de solar) .

PRO- miros placut

-nu irita piele de sub ochii(da, o foloseam chiar p toata fata)

-100ml in jur de 14-15lei pret mic gramaj mare

-nici gand sa ingrase tenul/pielea (so umple de luciu)

CONTRA: – grad mic de hidratare cel putin pt mine care am fata cum am specificat si mai sus (usor uscata iar in zona T usor mixta)

– textura fluida gen lotiune (niciodata nu mi-au placut textura aceasta la cremele de fata)

Dupa ce nu bine am terminat aceasta crema sotul meu mi-a cumparat o alta crema tot de la farmec  dar aceasta era   pt hidratare i-am facut un review aici  dar fata de cea cu argan mi-a priit mai bine imi hidrata pielea mai bine mirosea de 10 ori mai frumos si consistenta era mai placut fata de cea cu argan (usor cremoasa light) .

In concluzie aceasta crema clar nu e pt mine o recomand doar persoanelor cu pielea mixta ,grasa.crema-soft-nutritiva-cu-argan-farmec-natural

2 thoughts on “crema soft nutritiva cu argan farmec (review)

  1. aceasta crema este destinat exact tipului meu de ten in concluzie trebuie sa o caut ..

Leave a Reply

