achizitii noi:)


Stiind ca mi se terminase gelul de curatare pt ten , sotul meu  fara sa ma intrebe fara sa ma anunte s-a dus la o  farmacie si intreband pe farmacista si spunandu-i si cerandu-i insistent sa i recomande ceva foarte bun(stia el cate ceva despre tenul meu, ca e  usor mixt in zona T si usor uscat in rest) asa ca farmacista a sunat chiar o dermatoloaga asa s’a ajuns sa achizitioneze 2 produse care se folosesc amndoua in acelasi scop doar ca sotul meu a inteles ca de fapt dupa ce ma sapl pe fata cu unu dintre produse pe celalalt il aplic pe post de lotiune,crema habar n-am :)) (ca sa nu mai ma stranga fata in termenii lui:)) clar nu era asa:)unul este un gel de fata iar celalalt un lapte de curatare care amndoua se folosesc in acelasi scop:)

dar mai bine sa vi le prezint:)

AVENE clean-AC lapte de curatareAvene-Clean-AC-Lapte-De-Curatare-200-ml-30507

si ATOLYS gel de curatare cu efect relipidantatolys-gel-curatare

Deci  clar ca acum nu voi mai duce  lipsa de geluri pt curatarea a  tenului muuuult timp:))

Momentan il folosesc pe cel de la ATOLYS deoarece expira in 3-4 luni de la deschidere (a fost deschis chiar de el ca sa il miroase:)) )

Voi reveni cu review-uri despre fiecare in parte .

Ps: farmacista l’a intrebat daca  am cumva probleme cu acneia(sa isi faca o idee ce sa-i ofere/recomande) iar el  nestiind ce e “acneia” i-a raspuns ” sper ca nu” :)) deci de azi  eu voi face achizitiile de acest gen nu mai risc:))

2 thoughts on “achizitii noi:)

    • si eu sunt curioasa dar sotul meu e si mai si:)),momentan astept sa il termin pe cel de la Atolys apoi le voi face ambelor produse cate un review

Leave a Reply

