pink box octombrie 2013


Pink-Box-1Dezamagiitor:( ,e primul meu box si prima dezamagire.Am primit o gramada de  mostre si produsul fuul size nu e chiar ce ma asteptam..

1.    8 pliculete ( mostre) de crema vichy Idealia Life Serum (1,5ml pliculetul) (mai am 8 mostre de la vichy)dsc04067

2.   doua pliculete (mostre) crema elmiplant antirid cu spf 15 (2 ml pliculetul)S

3.   o mostra (nu stiu gramajul ,nu scrie) de crema pt conturul ochilor bruno vasari(the specifics  vitamin eye cream ), e extrem de mica mai mica ca degetul meu mic :))S

4.   o mostra (1,5ml) de parfum katy perry killer queenS

5    o mostra(14 ml) tratament intensiv de reconstructie a parului uscat chiRXS

6.   si produsul full size este fix ce nu aveam nevoie ,o crema de la elmiplant (50ml) gen bb-cream de fapt cc-cream :))S

cu multi efect,uniformizeaza nuanta,acopera imperfectiunile,ilumineaza,hidrateaza,intra rapid in piele,spf 20.(eu nu folosec decat crema hidratanta ,nu pudra(rar de tot) nu fond de ten,iluminant s.a.m.d,deoarece nu am un ten deloc cu probleme inafar de punctele negre de pe nas si barbie :((

+ 2 pliante unul vichy (mai era o mostra de crema Idealia Life Serum lipita de pliantS si un pliant de la elmiplant unde zice despre crema ce am primit-o in varianta full sizeS

Per total sunt  extrem de dezamagita ma asteptam la oarecum altceva,singurele produse ce imi plac sunt sub forma de mostre nici macar in varianta mini size (crema bruno vasari,tratamentul d par chiRx si parca si monstra de parfum,asa ca nu ma consoleaza deloc:( + ca am uitat sa specific ca aceasta cutiuta m-a costat 50lei in loc de 44 de lei,deoarece acel incompetent de curier nu a “avut ” sa-i dea sotului rest.In concluzie as mai incerca parca un pink box 😀 , sa zicem ca va fi cu noroc 🙂

PS: adorabila cutiutaPink-Box-1

4 thoughts on “pink box octombrie 2013

    • si mie imi plac surprizele de astfel am si comandat pink box-ul dar m-a cam dezamagit pt ca au bagat asa de multe monstre era ok daca baga macar 1 produs minisize,oricum sotul meu a zis ca e curios de urmatorul pink box deci clar il voi avea:)) el e mai curios si entuziasmat ca mine abea a asteptat sa ajunga pinkbox-ul:))

  1. Am citit postarile tale si cred ca stilul este laudabil (clar si atractiv).
    Am insa o remarca cu privire la corectitudinea limbii romane asupra careia iti sugerez sa te apleci. De ex. corect se scrie mostra nu monstra, sensul cuvantului fiind complet diferit (vezi dex online).

    • Multumesc frumos pentru remarca 😀 nu pot decat sa iti multumesc si sa apreciez atentia ta 🙂 si DA, mai tot timpul cand postez sunt extrem grabita si fac mii de astfel de greseli (nu mi-e greu sa recunosc) dar pe viitor voi incerc sa fiu mai putin grabita si mai mult atenta.Din nou iti multumesc!
      PS: remediez greselile intr-o secunda :))

Leave a Reply

