unt de corp i love blueberry(2) review


unt_4Acest unt de corp m-a FERMECAT, e minunat.L-am folosit si eu si sotul meu si inca il folosim aman2  la maxim 😀 ne place extrem de mult:)

Imi lasa pielea extrem de catifelata si de fina sa nu mai vorbesc de miros nu stiu daca ma credeti pe cuvant dar acest unt de corp mi-a parfumat pielea asa de tare incat mirosul s-a imprimat pe haine iar pe piele acest miros a tinut pe putin 2 zile (cu siguranta tinea  si mai mult  ) .Eu am varianta blueberry care e cu fructe de padure  si are o culoare usoara de un mov foarte deschis iar prima data cd am mirosit-o mi se parea ca miroase a zmeura dar acum mirosind-o de mai multe ori miroase de fapt a afine a …..nustiu sa zic:)) MIXT A FRUCTE DE PADURE un miros fructat usor dulce :X Oricum pot garanta ca nu exista persoana caruia sa nu-i placa acest miros demential +persistent de parca folosesti parfum nu unt de corp:)

Descrierea produsului: brace yourself ,as my sweet aroma of juicy blueberries and smooth yoghurt explodes into action leaving your senses refreshed and invigorated. Let the good times roll!

uk i love..blueberry &smoothie nourishing body butter up with your fingertips ,massage me all over your body to leave your fingertips,massage me all over your body to leave your skin gorgeously nourished,silky soft&beautifully fragranced

PAREREA MEA:

PRO : hidrateaza foarte bine(pt mult timp)

catifeleaza pielea:)

miroase demential

miros persistent foarte mult timp (putem sa inlocuim parfumul cu acest unt)

pret mic in jur de 30 lei am gasit p net

gramaj destul de mare 200 ml ( dar pare mult mai multa)

intra rapid in pielea, chiar foarte rapid

nu lasa pielea unsuroasa/grasa

are consistenta gen a unei creme dense /cremoase dar in acelasi timp usor light

CONTRA: nu stiu daca doar la mine e “minusul” asta dar chestia e ca desi mai sus am zis ca are gramaj destul 200ml pt mine nu e DESTUL:)) vroiam sa aiba pe putin 500 ml,:D glumesc…eu nu gasesc acestui unt de corp nic un minus

Pret: ~ 30 Lei
Cantitate: 200 ml      
Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului
Se poate achizitiona: Douglas,DM si SEPHORA (din cate am inteles),si din diferite shop-uri online:)

CONCLUZIA : recomand RECOMAND recomand :X

P lista mea viitoarele unturi de corp clar tot de la i love   sunt: untul cu lemons&limes ,untul cu vanilie&inghetata  si cel cu cocos .Nu ma las pana nu le incerc si pe acestea,hmm..mi-e frica ca voi deveni dependenta de aceste unturi 😀

Tin sa va anunt ca cei de la i love cosmetics  pe langa unturi de corp mai au si geluri de dus,creme de maini si multe altele trebui sa dati si voi o vizita la ei pe facebook adica aici si veti vedea 🙂 .  Range

multumiri celor de la  I Love Cosmetics Romania ,   deoarece acest produs mi-a fost oferit spre testare526539_509233272493377_1062588630_n

5 thoughts on “unt de corp i love blueberry(2) review

Leave a Reply

