REVIEW ustensilele/aparatele, mele de coafat


Prima oara cd mi-am achizitionat o placa de par,asta se intampla acum vre-o 7-8 ani (aveam vre-o 12-13ani) si care tin minte ca mi-am adunat fiecare banut singura singurica si abea intr-o  luna am reusit sa adun  60 de lei:)) iar prima mea achizitie a fost o placa in valoare de 60 de  lei Victronic VC8002 (o vand http://mercador.ro/oferta/placa-de-intins-parul-ID13iyz.html )de care eram enorm de fericita,si am folosit-o am folosit-o panaaaa pe cand intrasem la liceu (aveam undeva la 15 ani) atunci intrasem eu la un liceu smecher :)) la un liceu privat din dorinta mea(axata pe domeniul coafura,frizerie) ,clar asa am ajuns sa am pretenti si sa imi doresc sa am produse profesionale:D Si au aparut foarte repede:)) Asa a aparut in viata mea  placa T/line Evolution pe care cd am vazut-o (mi-a fost recomandata de catre vanzatoare) am zis ca orice ar fi va fi a mea:X si asa a fost

piastra-tourmaline-evolution

CE spune producatoruldespre aceasta placa minunata:  Placă turmalina.

Lăţime 25 mm
Greutate 395 gr
Termostat reglabil pana la  210 °

Cablu cu capat rotativ

Rezistenta ceramica MCH

Placi oscilante cu tourmaline
Normativa CE, Rohs.

imi cer scuze ,dar pe cutie scrie in italiana asa ca voi incerca sa traduc cat mai bine cu putinta:)

” Turmalina este o piatră prețioasă, care are o radiatii proprii ionizante  și infraroșu.Prezența de cristale de turmalina asigură o performanță imbatibila care face placa Hyper profesional ionica, turmalina LABOR Pro Hair cu totul unica.
Secretul constă în caracteristica principală a acestui minerale naturale scumpe, care emite ioni negativi și de căldură infraroșu, de lucru ca un magnet pe păr.
Secretul constă în caracteristica principală al acestui scump efect CHT mineral ce sunt în mod normal pe par vazut vreodata.
turmalina proxy efect de stralucire incredibila si protejeaza parul de efectele de culoare și produse chimice.Turmalina, de asemenea, elimină în mod natural electrizarea parului.

Deci aceasta placa are urmatoarele +-uri gigante 🙂  :

se incalzeste pe fractiune de secunda

80 -210grade

100% tourmaline                                                                                                                                                                             ofera stralucire parului

indreapta mai mult decat perfecct                                                                                                                                 parul intins sta drept si pana la 1 sapt fara sa il mai intind din nou

Nu rupe/agata parul deoarece placile sunt oscilante

Nu electrizeaza parul

nu decoloreaza (parul vopsit) culoarea ramane unde e 🙂

o am 4 ani (folosita aproape zilnic) e in stare mai mult decaat perfecta

NU ARDE PARUL eu o folosesc fara protectie termica si nu mi-a ars nici-un fir macar

Cablu cu capat rotativ si foarte lung

PRET 300 lei(acum 4 ani) acum am vazut-o pe cateva site-uri online cu 223 lei

eu am cumparat-o de la un depozit  (importator ) S.C SYMO STYLE.SRL  arad ,calea A vlaicu nr 28-32 ap 9 tel/  0040357408282

Urmatorul lucru de care vreau sa va vorbesc este uscatorul de par.Eu nu prea foloseam uscator de par si cand foloseam il luam pe al mamei care imi lua o vesnicie sa imi   usuce parul  la cat de incet sufla/”mergea”:)) dar daca tot avand placa smechera ma gandeam sa am si un uscator smecher (nu pt uz personal,ma visam o mare mare hair stylist dar clar ca nu a fost sa fie deoarece m-am reprofilat foarte repede si a ramas toate lucrurile in uz personal) asa ca am ajuns sa imi cumpar

Uscator par Bruch Force Ionic uscator-profesional-de-par-1800w--bruch-force-ionic-1894903

care m-a uimit deci cd mi-am uscat parul pt prima data cu el  nu mi-a venit sa  cred ce vitez/forta are :)) dar am fost si sunt foarte  multumita de el l-am cumparat tot din locul de unde am achizitionat si placa Descriere produs:
Uscator de par cu 2 viteze si 2 trepte de caldura. Putere: 2200 watti reali. Therapie naturala cu ioni negativi.

Sunt foarte multumita de acest produs nu mai tin minte exact cat a costat (pe placa inca aveam pretul) dar undeva la 250lei  (nu stiu sigur)

Tot atunci mi-am achizitionat si niste perii Profesionale ceramica, termo-ionice.180120061086

ce spune producatorul: Mentine caldura, usuca rapid, distribuie egal caldura, nu dauneaza parului. Actiunea ionica a periei ofera parului stralucire, o crestere mai rapida si o mai buna circulatie a sangelui. Este o perie antibacteriana.
Cu aceste perii va puteti face onduleuri foarte usor ajutandu-va de feon sau va puteti intinde
deoarece aceste perii cand intra in contact cu caldura fiind din ceramica se incalzesc
este fabricata de LABOR PRO HAIR in ITALIA.

Eu mi-am achizitionat 4 perii de diferite dimensiuni din care am mai ramas cu 2 (asa grija am avut de ele) P una am pierdut-o, pe una am folosit-o (imi pieptanam paru) asa ca se adunase par pe ea si sotul meu a vrut sa imi faca un bine si s-a gandit sa mi-o curete dandu’i foc (el stia ca e din sarma aceii peri) asa ca mi-a lasat peria peleaga:)) A m mai ramas  doar cu 2  care as dori sa le vand http://mercador.ro/oferta/perii-profesionale-din-ceramica-ID119jX.html(sunt pt coafat ,bucle etc,eu  nu imi fac) cum am mai spus sunt noi doar ca cea mica am purtat-o cu mine in poseta cd mi se varsase protectia de la gerovital (am povestit intr-o postare aici) si mi s-a dus putin de pe peria cea mica din vopsea cine doreste sa le achizitioneze sa imi lase un mesaj

Mi-am mai achizitionat tot  atunci 2 foarfece jaguar una de filat 8477_168557083347447_1309078869_n(o vand http://mercador.ro/oferta/foarfeca-filat-jaguar-produs-100-original-ID119wP.html) si inca una de tuns (mi-o las ca amintire,si mai imi tai varfurile ) cea de tuns a fost 300lei iar cea de filat 250 lei dar si-au meritat banii din plin deoarece sunt superbe toata lumea ce lucreaza in domeniu si mi le-a vazut ziceau ca sunt super tari

mi-am mai luat si un pieptene de tapat din carbon care nu l-a folosit in veci 180120061088(il vand http://mercador.ro/oferta/pieptene-profesional-din-carbon-pt-tapat-ID119fW.html) am dat p el vre-o 30 de lei

Toate produsele au fost achizitionate de la depozitul  S.C SYMO STYLE.SRL  arad ,calea A vlaicu nr 28-32 ap 9 tel/  0040357408282 TOATE SUNT PRODUSE DE INALTA CALITATE  si profesionale

Tin sa mentionez ca nu am fost rugata /platita sa fac acest review

Leave a Reply

