brandul the body shop


1374348_598578263539255_1907820243_n

De curand am descoperit site-ul celor de la body shop http://www.thebodyshop.ro/    evident,fiind iin cautare de produse cat mai naturale(sa nu contina prea multe ingrediente nocive), de fiecare data cand dau de un asfel de shop fie el online sau nu, produsele spre care ma indrept sunt: produse pt par (masti,uleiuri),si pt ten (crema de zi,lotiune tonica) .Am o fixatie pt produsele de par in special uleiurile si mastiile de par.

Am vazut la ei pe site niste produse care ma atrag in mod deosebit  si anume in prim plan acest ulei   rainforest-coconut-hair-oil_17259Costa undeva la 50 lei si are 200ml deci e foarte avantajos si cu siguranta e foarte bun, deci ma tenteaza foarte mult sa testez acest produs + ca nu contine parabeni, siliconi si coloranti

Urmatorul produs care mi-a atras atentia este acest unt de par rainforest-moisture-hair-butter_7183care la fel, nici acesta nu contine parabenii siliconi,coloranti.Aceast unt d par e cu miere (ador mierea in prodse cosmetice,si nu numai)si e destinat parului uscat costa in jur de 59lei 200ml de produs

Un alt produs este  crema contur ochi cu vitamina E   814care costa 51lei are 15 ml ,sincer pana acum nu am folosit o crema pt ochii dar vazand-o pe aceasta “mi s-a deschis apetitu” :)))

lotiunea de curatare a fetei   13539m_4295costa 34 lei 250ml

Si ultimul  este crema de zi cu vitamina e 813costa 48 lei 50 ml aceasta crema mi-a atras atentia deoarece sunt in cautare de crema perfecta de foarte foarte mult,eu avand tenul mixt-uscat (usor mixt in zona T + puncte negre pe nas si sub barbie,si usor uscat-normal in restul tenului)

Aceste produse ma tenteaza in mod special  sa le testez in viitorul apropiat si cu siguranta voi reveni cu detalii pretioase:) parerea mea e ca  nu sunt scumpe avand in vedere ca sunt destul de naturale (nu contin parabeni,coloranti,etc)fata de alte produse deci isi merita banii din plin,avand in vedere si ca NU SUNT TESTATE PE ANIMALE!

Puteti vizita si voi site-ul lor http://www.thebodyshop.ro/ 1239418_582678031795945_2073599665_nchiar si numai ca fapt informativ pt a vedea multidutinea de produse pe care o detin (tonice,creme de zi/noapte,masti de par,exfoliante,demachiante,etc)

PS: in Romania exista 7 magazine (6 in Bucuresti, 1 in Timisoara cu brand-ul the body shop

Daca voi ati folosit produse din brandul respectiv lasati-mi si mie niste pareri,tare ma mai intereseaza:)

Si nu uitati cu cat  sunt mai putine ingrediente nocive cu atat e mai SANATOS:)

2 thoughts on “brandul the body shop

Leave a Reply

