gelul chilishape (2 )


logo

Azi revin doar cu cateva  impresii despre gelul anticelulitic chilishape in urma utilizarii de cateva ori (2,3 ori)

review-ul intreg, cu parerea mea strict peronala il voi face in cateva zile,deci fiti cu ochii pe mine:))

In primul rand este un gel foarte tare ,deci ador sa il folosesc imi place cum pisca:)) miroase frumos si chiar il voi folosi pana la ultima picatura tin sa va anunt ca nu am celulita (am mai zis) nici nu sunt o grasana (48kg,172m) doar ca desi abdomenu imi e plat imi doresc sa fie si mai si (gen dragusanu,o ador :X) dar motivul cel mai mare pt care am incercat in special acest gel este ca ELIMINA TOXINELE  si imbunatateste MICROCIRCULATIA SANGVINA de fapt face mult mai multe si clar va voi povesti cu lux de amanunte ce rezultate a avut asupra mea si cat mi-a fost de folositor si cat de TARE il recomand:)) cum am mai zis fiti cu ochii p mine  in jur de 1 saptamna(maxim) voi posta REVIEW-UL ..acum tot ce pot sa va spun e ca desii nu am inceput sa il folosesc de prea multe ori (dar o voi face) am o parere exttraordinara despre acest produs:) ne auzim…chilli-shape

Leave a Reply

