gel pt igiena ano-genitala PLANTINTIM (review)


Azi va voi vorbi despre gelul pt igiena ano-genitala plantintim de la  Hofigal. Am ajuns in posesia acestui gel datorita sotului meu sau mai bine zis din cauza incompetentei farmacistei deoarece mi-am trimis sotul la farmacie sa cumpere  gel pt curatarea intima (fara prea multe ingrediente nocive) si farmacista cum neavand habar (presupun) i-a oferit acest gel cu totul si cu totul diferit care nu se foloseste pt igiena, ci pt a trata anumite leziuni.Asadar am fost uimita ca o  farmacista poate sa ofere cu totul altceva decat ce i se cere dar ne putem astepta la orice in ziua de azi:) Prima data cand am vazut gelul am fost dezamgita  deoarece nu stiam exact pt ce se foloseste  sin in + nu aveam nevoie de el  dar pana la urma i-am gasit o intrebuintare il folosesc dupa epilare in zona aceea intima :)) sau pe micile rani/zgarieturi care mi le provoc singura tot epilandu-ma:))

Produsul nu sunt sigura nici acum 100% dar cred ca se foloseste pt anumite afectiunii(leziuni,cosuri,antiiiritatie,etc)  este pe baza de plante cu principii active naturale este : ANTISEPTIC, ANTIPURINCINOS, CICATRIZANT

Deci pareri PRO: – pret mic 7-8lei (50ml)

-miros deci pe bune vorbesc miroase a fan(flori/iarba uscat/e) deci imi place imi aduce aminte de veriile de vacanta petrecute la tara facand zeci de capite de fan:))

-calmeaza extraaordinar pielea dupa ras +ca o si improspateaza se simnte pielea asa fresh:)

– ajuta la vindecarea leziunilor dupa epilare nu degeaba e cicatrizant:)

-nu irita

-nu ustura cand o aplici

-se absoarbe foarte bine in piele

– e aproape 100% bio exceptand ultimile 3 ingrdiente (sunt trecute ultimile deci sunt in cantitati mici carre nu ne face prea mult rau)

CONTRA:- chiar nu-i gasesc vre-un neajuns /defect,etc

Recomand acest gel,si cu siguranta il voi recumpara,sunt multumita ca l-am descoperit:),m-a ajutat foarte multplant-intim-gel-50ml_516_1_1337337674

Leave a Reply

