oferit spre testare gel anticelulitica chilishape1


Am primit azi spre testare din partea celor de la chiliburner un gel  anticelulitic chilli-shapecare promite foarte multe,sunt foarte nerabdatoare sa il incerc desi nu am celulita ,vergeturi sau altele,il voi folosi pe abdomen  cu increderea ca imi va arde putina grasime ce o am,sper sa rezulte imbunatatiri,si cred ca o va face pt ca am auzit foarte multe laude la adresa acestui produs de la  fetele ce chiar aveau celulita si povesteau cum acest gel e atat dee  senzational:) Il voi testa si voi reveni cu un REVIEW detaliat despre acest superb gel:X

Leave a Reply

