alpecin samponul minune (review)


Astazi voi vorbi de samponul care mi-a schimbat viata ,ma rog samponul care mi-a schimbat de fapt parul:)).

Parul meu cum am mai spus a fost supus unor experiente innfioratoare ,asta insemnand cam 3 decolorari+vopsiri in doar 24 de ore (vroiam sa ma fac mai multe culorii ceva de genu,gen papagal:)) glumesc dar nu prea) , si am reluat decolorarile cam 1  data pe an (minim) din nou  deoarece am renuntat la roscat cu brunet si ce mai aveam prin par asa ca mi-am filat parul (deoarece imi doream sa nu mai trebuiasca sa imi indrept parul cu placa,si a functionat) deci acum aveam parul pana la umeri foarte filat si foarte brunet pe care cum am zis il decoloram minim 1 data pe an si il faceam saten si dupa iar brunet si tot asa+il intindeam cu placa zilnic fara a aplica protectie termica,si mai era sifoarte casant si uscat si despicat si si multe:))

Asa ca ultima daata fiind satena viitorul meu scump sot fiindca adora cum imi statea bruneta m-a zapacit pana am facut-o iar dar de data asta cu o vopsea fara amoniac care mi s-a curatat pana la satenul ce il aveam inainte de a ma vopsi deci eram bucuroasa da oarecum trista parul nu mi se mai indesa nu mai CRESTEA,pana intr-o zi cand m-a luat de mana si am intrat intr-o farmacie.Mi-a luat un sampon la recomandarea farmacistei intreband de accelerarea cresterii parului si am plecat.Acest sampon mi-a schimbat parul in totalitate:)

Se numeste ALPECIN dublu efect (d cd l-am cumparat a trecut vre-o 4 ani si de atunci nu l-am mai luat sincer am uitat d el cum nu am habar,dar cu siguranta de azi inainte numai ALPECIN voi folosi)

Eu ma spalam tot odata la 2-3 zile (nu stiu dc faceam asa deoarece nu am parul gras) si saamponam de 2 ori si de fiecare data lasam sa actioneze maxim 5 min.L-am folosit 1 luna 1 luna si un pic dar mi-a transformat parul de numa numa: mi la INDESIT da indesit rau de tot:)) ,m-a scapat de MATREATA,si ce e si mai important CRESTEA VAZAND CU OCHII VA JUR:) asa se face ca azi il am atat de lung datorita acelui sampon pt ca sunt sigura ca daca nu il foloseam nu imi dadea startul cresterii din nou:)

CE SPUN EI DESPRE SAMPON:

Descriere:
Sampon cu dublu efect, primul sampon din lume impotriva matretii si a caderii parului din motive ereditare. Elimina scuamele, keratina si implicit inlatura matreata de pe scalp.
Acidul salicilic are actiune antimicrobiana, previne formarea pe timp indelungat a matretii si inlatura stratul superficial de matreata. Octopirox previne formarea de noi scuame de matreata.
Ingredientii activi pe baza de cofeina patrund in radacina de par si o intaresc impotriva atacului testosteronului. Este activata radacina parului, complexul pe baza de cofeina extinde fazele de crestere ale parului si imbunatateste procesul de crestere.

Compozitie:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Laureth-2, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Panthenol, Caffeine, Parfum, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Salicylic Acid, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Citrate, Piroctone Olamine, Potassium Sorbate, Citric Acid, Polyquaternium-7, Menthol, Sodium Benzoate, Zinc PCA, Niacinamide, Limonene, Phenoxyethanol, Tetrasodium Etidronate, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, CI 60730.

Mod de utilizare:
Se aplica o data sau de doua ori pe saptamana sau dupa sfatul medicului/farmacistului. In cazul pierderii ereditare a parului (Alopecie Androgenetica) se recomanda in completarea tratamentului folosirea samponului Alpecin After.

Mod de prezentare:
Flacon 200 ml.

CE mi-a placut: -CHIAR CRESTE PARUL

-PRET DESTUL DE MIC 30 LEI

-CANTITATE (200ml) OK AVAND IN VEDERE PRETUL

-INDESESTE PARUL FOARTE MULT

-MIROASE OK

-MI-A TRECUT MATREATA DE LA EL:x

-NU MI-A USCAT PARUL DELOC MI’L LASA EXTREM DE MOALE SI HIDRATAT

-IMI DADEA UN VOLUM IMENS:)

CE nu mi-a placut: – Doamne e plin de parabeni DECI LA CAT E DE PERFECT TREBUIA SA FIE CEVA NEINREGULA CU EL

concluzia: Este extrem de eficient face tot ce promite si chiar mai mult de atat cu siguranta il voi recumpara dar nu il voi folosi exagerat din cauza PARABENILOR,am o  fixatie pt ei:))a280alpecin-sampon-dublu-efect-200ml-2

Leave a Reply

