produse oferite spre testare1


1383136_598150533575553_1572316500_n

De 10 min mi-a ajuns un colet din partea celor de la COMPLEX APICOL cu niste produse pt par ce mi s-au oferit  pt TESTARE  🙂 ,in pachet se afla un balsam fortifiant pt par  din gama FLORAL Floral_Balsam_Fo_51bafa0f29ee2 si o masca de par fortifianta cu ulei de ricin tot din  gama FLORALFloral_Masca_For_51bafd607f90b.De cum le-am primit mi-am si facut o  prima impresie foarte foarte buna chiar (desi inca nu le-am folosit) si anume: zice clar ,alb pe negru NU CONTINE PARABENI ,SI COLORANTI (acest lucru nu poate decat sa ma faca fericita) deci e un  + gigant (cel putin pt mn avand fixatia produselor cat mai naturale)

Un alt + mare de tot 😀 vine din partea mirosului pfff deci iubesc deja mirosul ,miroase a propolis este asa un miros dulgeag dar nu inecacios ,abea astept sa le folosec sa revin cu pareri,

Sunt sigura ca nu ma vor dezamagi,in curand voi reveni cu un review:)

PS: sunt NERABDATOARE sa le testez doar pt un simplu fapt ca sun BIO ,si miros atat de frumos :X

Leave a Reply

