cum imi ingrijesc parul


In primul rand fac saptamanal cate o masca de par dintr-un galbenus +ulei(avocado,argan,masline de care doresc)  si o amestec pana devine ca si maioneza la textura apoi o amestec cu miere de abine o aplic pe parul uscat stau in jur de 1 ora si apoi ma spal cum o fac de obicei sau in loc de aceasta masca aplic masca mea preferata cu miros de ciocolata (iaurt gras 2 lg ulei(de care vrem,nu de masa:)) ) 2lg mari cu cacao la fel o aplic pe parul uscat stau cu ea 1 ora si ma spal ca de obicei.maioneza_sa-crop-644x416

Cand nu aplic  nici una dintre aceaste masti imi fac tratament cu ulei cald(cocos,avocado,aargan etc) la fel pe urma imi spal parul normal.

Dupa ce imi aplic oricare dintre cele  scrise mai sus ma samponez de 2 ori doar la radacina si las sa curga spuma de la radacina pe lungime si asa nu mi se usuca varfurile de la sampon imi spal parul in acest moment cu sampnul pt par uscat de la elseve cu laptisor de matca,isi face treaba destul de bine dar parca tot imi usuca varfurile putin dar il iubesc pt ca are un miros superb:),SAU mai folosesc un sampon din germania ce miroase superb a lamaie si portocale se cheama MY HAIR si e pt par gras dar e ok nu imi face rau parul se simnte ca si  atunci cand folosesc elsev ,le folosesc in rotatie:)images

(parull meu cum am mai zis si in alte postari https://kendra4926.wordpress.com/2013/09/26/429/ este normal doar ca jumate din lungime e distrusa in urma experimentelor facute pe el acum cativa ani :)) si  cum e si normal varfurile sunt despicate si uscate si pe langa asta am si problema legata de ELECTRIZAREA  care pana acum nu am incercat sa o stopez nestiind ce fel de produse as putea folosi ,de fapt sincer nu prea am dat prea mare importanta dar acum incep sa nu mai suport:(

Dupa ce samponez cum am zis clatesc foarte foarte bine imi pun parul  intr-un prosop sa absoarba excesul de apa iar dupa 2-3 min imi aplic masca de la kaloss latte (urasc cum miroase dar e ok stiind ce pret mic are)in care eu am pus vitamina E capsule ( nu mai stiu exact cate capsule) eu aplic putina masca si la radacina(nu am  probleme sa imi ingrase parul sau cva de genu)  stau in jur de 30 min si ma clatesc bine bine apoi  dau cu un jet de apa rece sa se inchida cuticula (parului) doar pe lungimea firului de par asa ramane parul hidratat si mai mult timp:)par-superb-in-timp-record-uite-5-masti-pe-care-le-poti-face-acasa_1_size1

Dupa ce fac toate astea ameste putin otet cu apa si imi aplic pe par (mirosul se evapora in cateva ore) iar parul luceste este extrem de moale si ajuta sa nu apara matreata:) dupa aceea imi pun parul intr-un prosop stau asa vre-o 30 min si dupa acea il desfac sa poata sa se usuce ,nu il usuc cu uscatorul doar atunci cand sunt extrem de grabitaindex

PS: In momentul acesta nu folosesc  ulei de par,protectie termica(fiind frig nu prea imi intind parul) ,balsam si altele doar ce am mentionat mai sus dar asta nu inseamna ca nu folosesc niciodata 🙂

Parul in aceasta perioada mi-l spal o data pe sapt rareori de 2 ori deoarece nu il am deloc gras si nu arata imbacsit cu sebum:)

Apropo am parul foarte lung aproape pana la fund si e destul de des si tin sa mentionez ca a inceput sa creasca in momentul cand am folosit un sampon minune care va jur ca functioneaza dar despre acest produs voi vorbi intr-o alta postare:)

Un par frumos e un par SANATOS!!:)Masca-de-ulei-pentru-parul-lung

Leave a Reply

