Spray naturals herbal cu urzica si brusture de la avon(review)


1129797

Acest spray l-am cumparat deoarece eram tentata sa il incerc si era si foarte ieftin vre-o 8 lei:)

Se vrea a fi un spray de par hranitor ce contine brusture si urzica si e recomandat pt parul fragil si casant care reda parului elasticitatea si aspectul sanatos, intens si stralucitor.,bun…chestia e ca nu face nimic din ce spune, in plus nici nu prea miroase dragut dar peste asta putem trece dar peste alcoolul din el si alte chimicale daunatoare nu avem cum.

Se aplica dupa spalare ca un balsam leven-in de fapt si se aseamana si la textura cu un balsam de genu

Eu l-am folosiit pe tot daca tot l-am cumparat dar am adaugat un ingredient special care l-a facut abea atunci un spray cu adevarat hranitor si anume ULEI DE COCOS am agitat si am aplicat pe par,rezultatul? pfff…mi-a lasat varfurile (doar pe varfuri il foloseam) foarte hidratate .

PRO:- pret mic  vad ca si acum tot 8 lei costa

-gramaj suficient 125ml

CONTRA:- plin cu chimicale+alcool

-nu face ce promite(de fapt nu face nimic)

– miroase a plante(mie nu imi place deloc)

Nu recomand,si nu l-as mai recumpara niciodata

One thought on “Spray naturals herbal cu urzica si brusture de la avon(review)

Leave a Reply

