masca de par CAMIL cu cocos si vanilie


CAMI204

Am folosit aceasta masca pana ce am terminat’o si am ajuns la concluzia ca la cat a costat d putin fata de gramajul ei imens a facut o treaba foarte buna.Dupa ce imi samponam parul imi aplicam  o cantitate generoasa de masca pe tot parul (si la radacina,nu mi-a ingrasat parul sau imbacsit) lasam sa actioneze depinde cat timp aveam la dispozitie de preferat in jur de 30 min chiar daca pe ea zice 10-15 min parca,CLATEAM SI REZULTTUL ERA UN MAR MOALE ,cu muuuult volum si cu un miros DEMENTIAL ce rezista in jur de 2 zile.

Pro ‘: -pret mic in jur de 15lei

-gramaj mare 500ml (mi-a ajuns 1 an ,spalnd paru de 2 ori pe sapt)

-un miros superb de cocos si vanilie ce persista in jur de 2 zile

-confera stralucire

-rezulta un par moale

– poate fi aplicata si la radacina ,nu ingrasa parul deloc

-ofera un volum surprinzator

contra: – nimic de rau 🙂

Chiar ma gandesc sa o achizitionez din nou deoarece mi-e dor de acel miros superb :X

Masca se gaseste si in varianta cu avocadosi papaya si varianta cu pepene si ceai verde,doresc sa le incerc pe toate:X si revin cu detalii

LE GASITI PE SITE-UL  http://ladys.ro/shopping_cart.php?sort=1a&din=categorie

2 thoughts on “masca de par CAMIL cu cocos si vanilie

  1. Hei ! Tocmai ce am achizitionat aceasta masca si am folosit-o doar odata. Mirosul este intradevar superb…din pacate am aplicat foarte putin pe par, fara radacini, si mirosul nu a persistat nici macar pana dimineata. Mi-a fost frica sa o aplic si la radacina, ma gandeam ca parul se va unge mai repede, dar dupa ce am citit articolul tau am sa aplic mult mai multa, pe tot capul si am sa o las sa actioneze mai mult de 5 minute cum am facut eu.

Leave a Reply

