MY hair sampon (review)


S

Am primit de la cineva un sampon din germania si m-am pus sa-l testez pentru ca eram curioasa cum imi va face parul si cate e sau nu de pun .Samponul se numeste MY HAIR ANTI-FETT SHAMPOO( PT PAR GRAS) ,eu nu am par gras deloc ci un par cat se poate de normal avand in vedere ca il pot spala si o singura data pe saptamana fara sa arate imbacsit de sebum.Imi era teama sa  il folosesc sa nu imi deregleze sebumul si sa trebuiasca sa ma spal mai des,dar nu a facut-o,mai imi era frica si ca imi va usca teribil parul (aavand oricum varrrfurile  uscate si despicate) dar nu a facut-o si nici matreata nu mi-a lasat cea ce ma uimeste chiar e un sampon bun 🙂

ce spun ei despre produs (din ce am reusit sa inteleg, pt ca e scris in germana)

“sampon anti-grăsime cu panthenol și vitamina B3 mai zice ca face parul nu stiu cum :))) ca are extracte de lamaie si ceai si ca virgula 🙂  curata scalpul usor de sebum fara sa-l USUCE”

PRO:- miroase superb a citrice( lamaie,portocale)

-are 300ml (cred ca imi va ajunge o gramada)

-nu usuca parul il lasa super moale (eu dupa ce ma spal cu sampon imi pun si masca de la kaloss latte fara sa aplic masca nu l-amincercat deci nu am idee cum e acest smpon daca nu folosesc masca)

-nu face matreata

-nu provoaca iritatii

-curata din prima tot sebumul

-nu deregleaza secretia de sebum

CONTRA:    -parabenii

– nu cred ca se gaseste in romania

-dupa spalare se simnte parul oarecum aspru (nu uscat) dar dupa ce aplic masca de par parul e foarte foarte moale si catifelat

Nu l-as mai refolosi  deoarece e plin cu parabeni deci poate sa fie cat de bun o fi ca NU!!

3291309

Leave a Reply

