spray de par avon cu zmeura si hibiscus (review


Cam acum un an in vara am fost tentanta sa imi iau un spray de par de la avon si pana la urma am facut-o l-am luat.Rezultatul…nici nu vreau sa imi amintesc,nu ma asteptam sa fie ceva wow dar nici alcoooooool pur,sa fim seriosi.Eu avand parul cum l-am descris aici

-> https://kendra4926.wordpress.com/2013/09/26/429/ (normal,dar cu varfuri uscate si despicate ,par ce se electrizeaza) mi-a facut parul terci:)) noroc ca am observat la timp si nu lam mai folosit.Oricum stiam de la bun inceput ca acest spray de par va fi plin cu chimicale dar m-am lasat convinsa de pretul mic ce il avea (vre-o 8lei) si de faptul ca nu mai incercasem niciodata vre-un spray de par.De fapt adevarul e ca eu iubesc zmeura si atat 😀

Deci in concluzie imi usca teribil parul (cantitate uriasa de alcool,mi-am dat seama dupa miros)si il ajuta sa se despice si mai mult varfurile,fiind asa am incercat sa il amestec cu putin ulei de cocos dar acum cum a venit deja frig uleiul de cocos s-a solidificat pe sticla spray-ului dar oricum nu il voi mai folosi,eu il luasem cu scopul sa ma dau cu el dupa ce termin de gatit (urasc mirosul de mancare in par ) sa ma dau cu el (gatesc in fiecare zi,chiar d mai multe ori (mic dejun,pranz,cina) si nu iimi permit sa imi spal parul de fiecare data deoarece nu vreau sa il obisnuesc asa.

pro:- miroase frumos (a zmeura) si dureaza o zi intreaga cum se si lauda

-are 100 ml (eu zic ca destul de mult )

-pret foarte mic undeva la 8 lei

CONTRA:- plin cu chimicale si alcool (daca va dati pe par cu acest spray si mirositi fix in secunda urmatoare in locul unde v-ati dat cu acest spray veti vedea ca va veti intoxica la cat de tare se simnte alcoolul)

descrierea lor a acestui spray:”spray pt par .energizeaza parul tern .Confera o aroma proaspata ce se mentine pe tot parcursul zilei .Mod de folosire :pulverizati de la20-25cm distanta,coafati ca de obicei”

se gaseste la avon de fapt se gasea ca in brosura “campania14. 2013” nu am mai vazut spray-uri de par ci numai de corp,sau nu am vazut eu bine hmm….oricum eu cred ca am dat pe el cd l-am luat vre-o 8 lei

concluzia: daca vrei sa itit distrugi parul sau sa dai ajutor parului tau sa se distruga it recomand ironic acest spray

PS: asta nu inseamna ca avon nu are lucruri de calitate a nu se intelege gresit,multumesc:)

res_063f6c825e81d1d196b0361a698b39ee_350x350c_rqlh

Leave a Reply

