sapun lichid pt igiena intima bella herbal (review)


Este un sapun lichid ce nu distruge flora bacteriana .Mie personal imi prieste de minune,curata foarte bine,face spuma o gramada,miroase bine,e ieftin,si tine mult ,sunt incantata de el.

ce spun ei”sapun lichid pt igiena intima ,imbogatit cu substante bioactive cu proprietati de calmare antibacteriene si anti-inflamatorii.Nu afecteaza flora bacteriana normala a pielii si are PH-UL fiziologic.Instructiunide utilizare:aplicati o cantitate mica de sapun si clatiti.”

Contine :musetel,tei si galbenele

PRO:  -ieftin in jur de 12 lei

-300ml deci foarte  economic ,mi-a ajuns de pe sfarsitu lunii mai  pana acum(si acum mai am putin pe fund la sticla(spalandu’ma cu el zilnic si eu si sotul)

– consistenta de spaun lichid ,face foarte multa spuma si curata foarte bine si nu usuca pielea deloc desi contine “sodium laureth sulfate”

-miroase foarte bine (a musetel)

-nu contine parabeni

CONTRA: – desi nu contine parabeni contine alte chimicale : tetrasodium EDTA,PEG-75 lanolin etc

Avand in vedere pretul si calitatea lui e perfect..asa ca sa fim seriosi nici macar un produs ce se vrea a fi natural 100%nu e , tot mai contine cate “ceva” a se citi chimicale minore asa ca ar mai fi o optiune sa folosim doar apa si atat :)))  (glumesc)

RECOMAND CU CALDURA ACEST SAPUN LICHID INTIM

eu l-am luat in pe la jumatatea lu  mai de pe site-ul http://www.1001cosmetice.ro/ dar acum am vazut ca nu mai are,dar cred ca se gaseste si prin farmacii.

gel-intim-bella-herbal

Leave a Reply

