protectie termica gerovital plant (REVIEW )


Acum vre-o 2 ani imi cumparasem  trecand  prin fata unei marii farmacii de la mine din oras  o protectie termica,pana atunci nu mai folosisem deloc protectie si imi intindeam parul de peste 5-6 ani nu mi se parea ca ar putea ajuta eram oarecum sceptica dar pana la urma am zis sa incerc.Am intrat in farmacie si am intrebat de protectie termica nestiind de care sa imi iau am zis catre farmacista sa imi recomande una ,insa de fapt singura protectie termica care o avea in toata farmacia era de la GEROVITAL PLANT,incepand sa imi laude acest ser fiind foarte bun ,ca il cumpara foarte multa lume bla bla bla…L-am luat am dat pe el daca nu ma insel vre-o 15 -16lei si am plecat multumita.Am mers la un fast food chinezesc am comandat 2 meniuri la pachet si am plecat pe drum incercasem sa indes (in alt buzunar al posetei) meniurile cand colo observ ca poseta imi era uda si mirosea a alcool foarte  tare am observat ca de fapt mi se scursese aproape toata protectia in geanta,iar cand am ajuns acasa mai aveam doar un sfert din sticla cauza era ambalajul prost gandit .

Pana la urma am inceput sa testez acesta protectie (stiind ca are alcool) si m-am lamurit ca nu e nici-o diferenta in a folosi sau nu protectie termica de fapt ba nu chiar e varfuriile imi erau aspre uscate si imi miroseau a alcool..atunci m-am oprit si chiar ma bucurasem ca mi s-a varsat in poseta

Acum stiu ca e importanta potectia termica, te ajuta mult dar sa fie o protectie fara alcool si ceva mult mai costiistitoare ca sa ai si calitate (cat dai atat primesti)

Revenind la aceasta protectie eu cred ca e facuta sa distruga parul nu sa ajute,clar nu vreau sa mai aud de aceasta protectie deci NU nu recomand sub nici-o forma!!!!!!

uHxjPSe vede clar ca alcoolul e BAZA :))

uHxjP descărcare

Leave a Reply

