Unt de mango, cacao si shea,(REVIEW )


Ador untul de Mango ,prima data il cumparasem acum cva ani cand am mai zis ca comandasem si niste uleiuri pt prima data de pe site-ul http://www.driedfruits.ro/.Efoarte bun pt a preveni si combate celuluita si vergeturile deci e perfect pt femeile gravide,e bun pt hidratare,ca masca pt par (repara varfurile deteriorate,,ma rog de fapt le previe deoarece varfurile nu se mai lippesc:)) ) e bun pt o gramada de chestii

eu am dat pe el undeva la 13lei acum Unt mango 100 g-500x500

ambalajul e diferit de acela pe care il luasem eu dar avea tot 100gr.Singurul lucru ce nu am puutut suporta la acest unt e ca miroase foarte urat oarecum a unsoare de porc:)) si avea ceva in el ca si niste buburuze ca de nisip ,asa se simnteau dar erau albe dar asta nu m-a deranjat imi face un usor masaj :)) .Am zis ca atunci cand o sa raman gravida voi reveni la el pana atunci NU!!!

UNTUL DE SHEA

untul la fel ca cel de mango l-am cumparat tot de pe http://www.driedfruits.ro/ nu mai stiu cat am dat pe el oricum nu mult.Este foarte hranitor mi-am facut unt de corp folosint untul de shea,l-am aplicat dupa spalare pe varfurile usuor umede ale parului,pe corp ca atare,pe scalp ca masca in combaerea matretii…etc si-a facut treaba de minune deci clar nu voi renunta le elUnt shea bio 100 g-250x250

UNTUL DE CACAO

l-am cumparat si pe acesta pt prima data tot de pe http://www.driedfruits.ro/

Si pot spune ca miroase superb a cacao.l-am folosit in unturi de corp,la plaja am obtinut un bronz de milioane,direct pe corp ca si crema (el este foarte foarte solid ca si piatra,dar daca il aplicati pe corp el usor usor se va imuia trebuie doar sa luati bucati mai mici,) lasa pielea foaarte  hidratata si mirositoare a cacao,ca masti de par nu il putem folosi deoarece e solid dar daca il topim la aburi vom reusi(atentie staiti cu capul la caldura si nu lasati untul sa se solidifice in par ca veti avea probleme grave cu incalcitul parului)Unt cacao bio 100 g-250x250

Clar nu voi renunta la aceste unturi sunt foarte foarte bune recomand din suflet!!!!!!!!!

Leave a Reply

