ulei de migdale dulci (REVIEW )


Ulei migdale BIO 250 ml-500x500

Uleiul de migdale dulci l-am cumparat pt prima data acum ceva anii in prima mea comanda pe care am dat-o cumparand si incercand si alte uleiuri vegetale bio  (am vorbit aici https://kendra4926.wordpress.com/2013/10/02/review-ulei-cocos/) Eram bucuroasa sa-l incerc la fel si pe celalalte uleiuri..mi-a lasat o impresie foarte buna l-am folosit in untul ce mi-l  facusem atunci si  pe urma am inceput sa il folosesc in masti de par cu ulei cald si ca atare pe corp…pfff imi lasa o piele ca de bebelus adevarul era doar ca intra ceva mai greu in piele (dar nu lasa pielea grasa),cel de cocos intra mai rapid dar pe mine nu ma deranja.

Momentan ulei de migdale dulci nu mai am dar trebuie sa imi comand unul deoarece eu il folosesc si pe post de crema de noapte (face minuni)

“Folosit zilnic, acesta participa la hidratarea si regenerarea pielii. Poate ca ati observat deja faptul ca in lista cu ingrediente a diverselor produse cosmetice apare si uleiul de migdale.

Este bogat in vitamine, minerale si acizi grasi importanti. Reduce ridurile, inmoaie zonele uscate, relaxeaza, revigoreaza si hraneste pielea. Proprietatile sale de tonifiere si anti-imbatranire il fac ideal ca ulei de masaj pentru fata si corp. Este un ulei usor ce nu se absoarbe imediat in piele, insa nici nu o lasa grasa.”

este bun si pt mancare

“Uleiul de migdale imbunatateste gustul mancarurilor si poate fi folosit inclusiv pentru salate, cereale si sandwichuri. Pe langa faptul ca sunt foarte nutritive, migdalele au multiple intrebuintari in industria cosmetica.  Consumat în salate, el are rolul de a reduce colesterolul şi de a hrăni creierul.”

sau pt diferite afectiuni

“Se foloseste si oral, în cazuri de palpitatii, câte 6-7 picături, de 3 ori pe zi (uneori si câte 1 lingurita).Uleiul de migdale da rezultate bune si in tratarea durerilor de urechi. ”

Eu l-am cumparat cand era ambalajul cel vechii si costa in jur pana’n 20lei (250ml) de pe site-ul http://www.driedfruits.ro/index.php?route=product/product&path=59&product_id=701 acum este putin mai scump undeva la 26lei (250ml)

Eu zic ca merita toti banii din lume il voi recumpara garantat si il voi folosi cu sfintenie tot restul vietii!!!!!

Leave a Reply

