CREMA DE FATA CU LAPTISOR DE MATCA AVON (review )


descărcare

Am prrimit aceasta crema de curand,am testat-o cateva zile (inca o folosesc) si mi-am facut o parere despre ea.

ce supun ei: “crema hidratanta de fata cu laptisor de matca,imbogatita cu laptisor de matca confera de 2x mai multa hidratare.Tenul arata si se simnte suolu si catifelat .Rezultat bazatpe un studiu desfasurat in decurs a 8 ore in care au participat 28 de responde nti”

ce zic eu : Mie personal imi hidrateaza  tenul dar nu suficient eu avand tenul uscat usor spre normal cu zona T usor grasa.

PRO: – pret micin jur de 9 lei

-gramaj 100ml (foarte avantajos)

– miros superb usor dulceag

-cremoasa,catifelata

CONTRA: – nu are spf (dar la pretul ce il are e ok )

– nu e naturala e plina de ingrediente daunatooare

– are parfum in exces cea ce dauneaza la ten

-nu hidrateaza suficient

Eu am sa o termin daca tot am primit-o nu e chiar asa de rea si in plus miroase frumos.Aceasta crema o recomand persoanelor cu tenul mixt caare iubesc produsele AVON si nu au nimic impotriva ingredientelor:)

Nu as recumpara-o in VECI!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

