elseve Laptisor de Matca sampon (review)


Sampon-250-ml-L-oreal-Elseve-Re-Nutrition_v02049_1287959929

Avand un par jumate foarte ok(sanatos) si jumate cu  fire despicatte si varfuri uscate + ca se electrizeaza  (v-am zis intr-un post –>

https://kendra4926.files.wordpress.com/2013/09/4.jpeg

ca parul meu a trecut prin multe si ca si-a revenit de jumate pt ca a crescut si eu nu l-am mai vopsit/decolorat) aveam nevoie de un sampon pe masura asa am ajuns sa foolosesc  de la elseve samponul cu laptisor de matca pt par uscat si bine am facut pt ca sunt destul de multumita de acest sampon.

Descrierea produsului:

“Formula asociaza 2 actici: Laptisorul de matca si Omega 6, care actioneaza pentru: 1.Reinjectarea nutrimentelor esentiale in fibra capilara; 2. Favorizarea difuzarii acestora de la radacina la varfuri; 3. FIxarea nutrimentelor pe toata lungimea parului.”

PAREREA MEA:

Nu l-am folosit singur ci dupa samponare am aplicat  masca kallos latte (chiar era foarte hidratate pana si varfuriile)

Nu mi-a provocat matreata sau mancarimii ale scalpului si nici ingrasarea parului;

Spala foarte bine scalpul si face suficienta spuma. Dupa prima samponare eu am scalpul curat

Cand imi spal parul    samponez de 2 ori si il am deja de cateva luni si inca mai am sampon destul

Spala foarte bine scalpul si face suficienta spuma.

Are un miros superb dulceag ce ramane in par 1-2 zile

Are o textura cremoasa si se aplica foarte usor pe par

ingrediente:

AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, DIMETHICONE, GLYCOL DISTEARATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM CHLORIDE, CI 15985 / YELLOW 6, CI 19140 / YELLOW 5, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, SODIUM METHYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, SAFFLOWER GLUCOSIDE, PPG-5-CETETH-20, ARGININE, ETHYLPARABEN, SALICYLIC ACID, BENZYL BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, CARBOMER, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRIC ACID, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, ROYAL JELLY/ROYAL JELLY EXTRACT, PARFUM / FRAGRANCE

Ambalaj: Flacon din plastic de 250 ml cu capac care se deschide prin impingere. Exista si o versiune mai mare de 400 ml.

Pret: 17 lei .

Il voi recumpara !!!!!

One thought on “elseve Laptisor de Matca sampon (review)

  1. cred ca miroase bestial ,iubesc tot ce contine miere de albine mai putin dulciurile ca i ngrasa il voi cauta si eu cu siguranta ca de samponul meu cu ulei de argan mam plictisit .

Leave a Reply

