autobronzant vichy capital soleil


Eu sunt DEPENDENTA de bronz,mi-as dori ca in orice anotimp sa fiu bronzanta,si iarna cum nu pot sta la soare ma bazez pe alte lucruri care imi pot oferi un bronz,pe langa solar folosesc autobronzant.Am folosit multe de-a randu timpului si singurul la care m-am oprit e  cel de la Vichy capital soleil mir mi se pare un autobronzant super ,perfect daca sti cum sa il folosesti (nu oricine stie sa foloseasca un autobronzant ,autobronzantul nu e o crema/unt de corp e AUTOBRONZANT)  .De  3 ani m-am oprit la acest autobronzant.

PRO: nu lasa pete (folosit corespunzator)

dureaza 1 saptamana(ingrijit corespunzator)

dispare de pe piele fara sa lase urme

intra rapid in piele si nu lasa tenul gras(uleios)

are consistenta usoara gen lotiune e asa light

miroase superb

folosit doar pe fata gat si decolteu iti ajunce 6 luni garantat si mai ramane destul

100 ml gramaj nefolosindul pe tot corpul mie gramajul mi se pare suficient

CONTRA: expira repede dupa 6luni de la deschidere

pretul destul de ridicat ultima data am dat pe el 70 d lei

vichy-capital-soleil-lapte-autobronzant

Mi-as dori sa incerc autobronzantul de la ST MORIZ deoarece l-am gasit p un site de afara foarte ieftin.

Daca voi ati folosit acest autobronzant as vrea niste pareri.

Leave a Reply

