DESPRE PARUL MEU :)


parul meu a avut muuulte probleme .in primul rand ca am fire despicate p care le tai odata la 1-2luni  deoarece inainte ma vopseam si ma decoloram foarte des (intr-o zi m-am deccolorat de 2 ori si vopsit tot de 2 ori) dar am incetat cu chestiile astea acum vre-o 4 ani.DA de 4 ani nu m-am mai vopsit deci parul a crescut ,asa ca acum jumate de par e sanatos si jumatea cealalta de la mijloc la varfuri care e vopsit si acum de atata timp e praf(uscat tern) deoarece am folosit numai vopsea cu amoniac. Folosesc o gramada de tratamente de par, si scumpe si mai ieftine si rezultate chiar sunt din fericire, dar despicarea varfurilor    continua , deoarece folosesc si placa in fiecare zi si de la atata vopsit in trecu e terminat, degeba s-a regenerat el de la radacina pana la jumatea capului ca de la jumate in jos pana la varfuri e par mort :)).Parul meu nu e gras pot sa il las si 1 sapt fara sa il spal ,in schimb am varfurile uscate cum e si normalprin cate a trecut.Marele defect URIAS  al capului/parului meu este ELECTRIZAREA pfff..se electrizeaza foarte tare tot timpul si nu stiu ce sa mai fac ,acum sunt tentanta sa folosesc gama joico smooth cure,dup care revin cu impresii

4

Daca doriti sa stiti cum imi ingrijesc eu parul in momentul de fata lasati comenturii si voi face un post detaliat.

“Un par frumos e un par SANATOS”

Leave a Reply

