TRATAMENT MINUNE PENTRU ACNEE(review)


Am desecoperit un tratament MIRACULOS pt acnee.Eu nu am ,dar cand vad ca imi apare vre-un cos aplic tratamentu il las peste noapte si dimineata nu mai am absolut nimic .tratamentul e indicat sa il facem seara pt a putea lasa peste noapte

procedam asa:  spalam fata cu gel de curatare

stam la aburi 10min sa se deschida porii

si aplicam unguent cu PELIN

lasam asa pana dimineata si pe urma spalam fata si ne facem toaleta normala de zi cu zi

Este foarte foarte bun .eu il folosesc de multe ori si ca crema de fata seara.

eu am luat’o dintr-un magazin alimentar dar se gaseste in farmaci si plafaruri foarte usor

eu am dat p ea 8,5lei

large

2 thoughts on “TRATAMENT MINUNE PENTRU ACNEE(review)

  1. heii mie mia recomandat crema cu pelin pentru pilea mainilor a cuticulelor dar daca tu zici cai bun si ptr acneie o eau sigur …multumesc

Leave a Reply

