cum elimin eu punctele negre


Problema mea sunt punctele negre de cand ma stiu, imi ies regulat pe nas si barbie le detest nici nu as avea cum sa imi placa asa ca tre sa le elimin saptamana de saptamana am un miic ritual care da rezultatea foarte bune si anume:

spal fata cu gel de curatare

stau la aburi 10 min (sa se deschide porii)

stoarcem punctele care putem

facem  un gomaj cu zat de cafea simplu,clati cu apa calduta

folosesc una dintre aceste 3 masti:

1 o banana piure+1lgt miere de albine se pune in zona cu probleme se lasa sa se usuce si se clateste cu apa calduta

2 1lg suc lamaie +1lg scortisoara se poate lasa si peste noapte ,se clateste cu apa calduta

3 se face o pasta de consistenta nici moale nici groasa din argila osmetica bicarbonat putina zeama de lamaie si apa se lasa 30 min apoi se mai face un mic gomaj se clateste cu apa calduta

dupa ce am folosit una dintre aceste 3 masti de sus clatim fata cu apa calduta si la final cu apa rece sa inchidem porii

aplicam lotiune tonica

apa termala pt un plus de hidratare

si crema hidratanta

w560xh316_puncte_negre

Voi cum scapati de punctele negre?

2 thoughts on “cum elimin eu punctele negre

  1. bun ,bun cu zat si malai si eu mai curat si exfoliez pielea ,eu folosesc masca pe baza de argila si apa de trandafiri de la vivanatura super faina si chiar usuca monstriii.

    • nu am incercat pana acum argila chiar deloc..dar de mult ma tenteaza
      apa de trandafiri e extrem de buna cat si restul apelor de acest gen ..am incercat mai multe

Leave a Reply

