bioten gel de curtare cu miere si arnica (review )


REVIEW …

l-am folosit in ultimile luni pot zice ca este ok are de toate:

PRO:- curata foarte bine
-miros superb
-nu irita ochii
-nu are parabeni
-consistenta placuta (gel)
-gramaj destul (150ml)
-pret mic (9lei)
-usor de gasit
CONTRA- usuca usor pielea dar daca punem foarte putin produs e ok
PRETUL ESTE DE 9lei

CONCLUZIA : mie personal imi place destul de mult l-as recumpara,dar momentan imi doresc sa mai testez si altele

Image

2 thoughts on “bioten gel de curtare cu miere si arnica (review )

  1. lam vazut acum de curand am pus mana pe el dar sincera nu lam luat nestind prea multe despre el nu mam aruncat sal pun in cos sa vedem daca imi mai ese in cale il voi incerca si eu ..

Leave a Reply

